Дружні та ворожі духи
Яку радість може принести руна союзного духа просто перед входом на арену боса, і якого страху може надати поява червоної ворожої примари після довгого дослідження катакомб! Доповнення додасть до базового ігроладу Темних Душ один з ключових аспектів ігрової серії!
Ворогів з та союзників з цього доповнення можна додати до базових наборів «Темні Душі - Могила Велетнів» та «Темні Душі - Намальований світ Аріаміса».
Вміст доповнення
- 10 дружніх фантомів для виклику - включно з Соляром з Астори, Горацієм, Сіґвардом із Катаріни та іншими улюбленими персонажами ігрової серії!
- 10 ворожих фантомів - включно з Мілдред, Ліроєм, Джеремаєю та іншими.
Особливості гри
Зазначимо кілька провідних механічних переваг на шляху в тьмяні локації для битви з гігантськими босами.
- Запрограмовані дії ворогів. Як у менших суперників це стосується відстані переміщення і швидкості ударів, боси відчуваються дійсно живими: їхня колода дій, що поступово розігруються, не перетасовується та зациклиться після першого кола використання, утім, реагуватиме на зовнішні умови, розташування гравців та боса і його стан - витривалість і поранення.
- Використання стаміни. Усі рухи й удари мають свою ціну, після якої героєві потрібен час для відновлення.
- Режим кампанії. Низка зустрічей із міні-босами для зіткнення із гігантом наприкінці. Кожен бос, звісно, має свій патерн поведінки.
- Використання вогнищ. Герой, що зазнав поразки, так само втрачає все та відроджується коло вогнища. Втім, у настільному втіленні Темних Душ вогнище може згаснути після певної кількості використань, після чого герой вже не зможе повернутися.