Умови повернення

Ви можете обміняти або повернути товар, який підпадає під дію Закону про захист прав споживачів, протягом 14 днів після покупки. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (не знята захисна плівка)
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Причини обміну та обмін / повернення коштів:

Побиття товару

На всю крихку продукцію ми клеїмо маркування “Крихке” згідно стандартів пакування Нової Пошти, проте інколи під час транспортування трапляється побиття. Огляд товарів на предмет цілісності необхідно здійснювати у поштовому відділенні, оскільки саме Нова Пошта несе відповідальність за товар під час транспортування. Ми завжди страхуємо товар на повну вартість, тому у випадку бою вам необхідно звернутися до працівників відділення для складання Акту про пошкодження товару. Після його складання, вони компенсують вам вартість битих товарів і ви зможете замовити у нас товар ще раз. Якщо ви вже пішли з відділення і виявили побиття вдома - на жаль, ми не можемо бути впевнені, що він виник під час транспортування поштою, можливо його було пошкоджено вже після, тому ми не компенсуємо кошти та не обмінюємо такі товари.

Брак товару

Всю продукцію нашого виробництва ми перевіряємо на брак при комплектуванні замовлення. Якщо ви знайшли на товарі брак чи дефект - ми обміняємо його безкоштовно на новий товар. Доставку сплачуємо також ми. Якщо дефект є незначним відхиленням - на жаль, ми не зможемо безкоштовно поміняти його на аналогічний. В такому випадку обмін можливий, але при збереженні товарного вигляду та оплаті доставки клієнтом.

Не сподобався

Можна відмовитись від товару при його отриманні у поштовому відділенні. Повернення коштів здійснюється після отримання нами товару та перевірки його стану. Покупцеві повертається повна вартість товару, за вирахуванням 200 грн за доставку, незалежно від типу оплати і доставки. Оглядайте товар у поштовому відділенні.

Товари, зроблені на замовлення

Товари, які виготовляються для клієнта під замовлення відправляються лише по повній оплаті і не підлягають обміну / поверненню. Виключення - брак, у такому вигляді діють ті самі правила, що і для звичайного браку.

В усіх інших випадках

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. Серед усього іншого до таких товарів належать друковані видання (в т. ч. книги і настільні ігри).

Як відбувається обмін / повернення:

  1. Зверніться до нас, надішліть фото товару та опишіть ситуацію.
  2. В залежності від типу ситуації, менеджер запропонує вам відповідні умови обміну та повернення.
  3. Ви надсилаєте нам товар поштою, в повній комплектації. ОБОВ’ЯЗКОВО, після відправки повідомте менеджеру номер ТТН і свої реквізити для повернення грошей або дані для обміну.
  4. Ми отримуємо його, перевіряємо цілісність та товарний вигляд, після чого обмінюємо на новий або повертаємо кошти.