Нові герої та складнощі на шляху
Пітьмяні проходи світу Темних Душ бачили безліч героїв, і чимало з них остаточно спорожніли й залишилися у цьому місці як вороги, що аж ніяк не привітно зустрічатимуть майбутніх мандрівників... Доповнення додає до гри нових ворогів, карти зіткнень та особливі механіки й мініатюри, що не тільки прикрашають поле під час гри, але й урізноманітнюють локації.
Ворогів з та союзників з цього доповнення можна додати до базових наборів «Темні Душі - Могила Велетнів» та «Темні Душі - Намальований світ Аріаміса».
Також фігурки з цього доповнення можна використати за гри у «Темні Душі. Рольова гра» або будь-яку іншу рольову гру.
Особливості доповнення
- Нові типи ворогів. Гігант Переслідувач з «Темних Душ 2» є мінібосом цього доповнення, тоді як мімік, Срібний Лицар та Спорожнілий з вогняними бомбами є ворогами для звичайних карт зіткнень, які можна також знайти у коробці.
- Нова механіка скарбів, що пов`язана із появою у грі міміка.
- Мініатюри предметів: діжок, скринь, вогнища та надгробку мають прикрасити ваш стіл під час гри й зробити світ настілки ще виразнішим. А втім, якщо ви пофарбуєте свої фігурки, все стане ще красивіше.
Особливості гри
Зазначимо кілька провідних механічних переваг на шляху в тьмяні локації для битви з гігантськими босами.
- Запрограмовані дії ворогів. Як у менших суперників це стосується відстані переміщення і швидкості ударів, боси відчуваються дійсно живими: їхня колода дій, що поступово розігруються, не перетасовується та зациклиться після першого кола використання, утім, реагуватиме на зовнішні умови, розташування гравців та боса і його стан - витривалість і поранення.
- Використання стаміни. Усі рухи й удари мають свою ціну, після якої героєві потрібен час для відновлення.
- Режим кампанії. Низка зустрічей із міні-босами для зіткнення із гігантом наприкінці. Кожен бос, звісно, має свій патерн поведінки.
- Використання вогнищ. Герой, що зазнав поразки, так само втрачає все та відроджується коло вогнища. Втім, у настільному втіленні Темних Душ вогнище може згаснути після певної кількості використань, після чого герой вже не зможе повернутися.