Повернення до початку шляху
Якщо ви хоч раз згорталися клубочком у гнізді над прірвою, аби повернутися до стартової локації першої частини культової франшизи відеоігор, надзвичайно грубий бос із непропорційно малими з погляду на його тіла крильцями із цим доповнення має бути для вас знайомим.
Персонажі з «Темні Душі - Могила Велетнів» та «Темні Душі - Намальований світ Аріаміса» тепер зможуть зіштовхнутися із босом з доповнення, на сторінці якого ви знаходитесь.
Особливості доповнення
- Доповнення має дві колоди боса та дві сторони поля з додатковими жетонами колон, бо...
- Мініатюра з доповнення слугує одразу і як Демон прихистку, який є першим босом першої частини «Темних Душ», і як Безпритульний демон, якого можна зустріти після повернення до Притулку.
- Звісно, що обидва боси також мають свої скарби, що дістануться гравцям в разі перемоги.
Особливості гри
Зазначимо кілька провідних механічних переваг на шляху в тьмяні локації для битви з гігантськими босами.
- Запрограмовані дії ворогів. Як у менших суперників це стосується відстані переміщення і швидкості ударів, боси відчуваються дійсно живими: їхня колода дій, що поступово розігруються, не перетасовується та зациклиться після першого кола використання, утім, реагуватиме на зовнішні умови, розташування гравців та боса і його стан - витривалість і поранення.
- Використання стаміни. Усі рухи й удари мають свою ціну, після якої героєві потрібен час для відновлення.
- Режим кампанії. Низка зустрічей із міні-босами для зіткнення із гігантом наприкінці. Кожен бос, звісно, має свій патерн поведінки.
- Використання вогнищ. Герой, що зазнав поразки, так само втрачає все та відроджується коло вогнища. Втім, у настільному втіленні Темних Душ вогнище може згаснути після певної кількості використань, після чого герой вже не зможе повернутися.