Колодобудівна боротьба за Арракіс
Це стратегічна гра з механіками побудови колоди, розміщення робітників і контролю територій. Гравці намагатимуться взяти під контроль різні фракції Імперіума - лютих воїнів пустелі Фрименів, сестринство Бене Ґессерит, гільдію Лоцманів або Вищу Раду Ландсрааду, очолювану імператором Шаддамом IV з Дому Коррино - й поборються за планету Арракіс, багату на прянощі меланжу. Прянощі - найцінніший ресурс в Імперіумі. Кажуть, що той, хто контролює видобуток прянощів, контролює весь Всесвіт.
Перед початком гри учасники беруть лідерів із базових фракцій - Пола Атріда, Ґлоссу «Звіра» Раббана, графа Мемнона Торвальда, графа Ілбана Річеза чи інших відомих героїв. Вони отримують компоненти свого кольору, по 1 маркеру води та стартові колоди з 10 «слабких» карт. Гравці перетасовують стартові колоди й кладуть їх поруч з картами лідерів.
Перебіг гри
Гра триває доти, доки якийсь гравець не набере 10 переможних очок. Упродовж партії гравці будуть як отримувати, так і втрачати переможні очки. Поточна ситуація відображається на треку переможних очок.
Партія складається з раундів. Кожен раунд ділиться на 5 фаз:
Відкривається верхня карта з колоди конфліктів. Гравці добирають по 5 карт зі своїх колод. Якщо карт у колоді не вистачає, треба сформувати нову колоду, перетасувавши карти зі скиду.
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Активний гравець може відправити свого агента або розкрити карти. Також можна розіграти інтригові карти задуму (це не вважається дією). Розкривши карти, гравець більше не ходить у цьому раунді. Фаза завершується, коли всі гравці розкриють карти.
У локації з символом видобутку прянощів - Імперському Басейні, Басейні Гаґґа або на Великій рівнині - агент видобуває вказану кількість прянощів + всі прянощі, які вже були в локації.
За кожен символ кубика на розіграній карті або в локації гравець переміщує кубик загону зі свого запасу до власного гарнізону. Якщо гравець відправляє агента у бойову локацію, він може додати в зону конфлікту на полі кубики загонів, отримані цього ходу, та 1-2 кубики загону з гарнізону.
За очки переконливості на розкритих картах можна придбати карти з ряду Імперіуму або Фонду. Ціна вказується в правому верхньому куті карти. Гравець може купити скільки завгодно карт, аби у нього вистачало очок переконливості. Всі куплені та розіграні карти кладуться до скиду.
Починаючи з першого гравця, учасники бодай з 1 кубиком загону в зоні конфлікту можуть по черзі розіграти будь-яку кількість інтригових карт бою. Застосувавши ефекти розіграних карт і відкоригувавши силу на шкалі бою, гравці визначають переможців бою. Гравець, що посів перше місце за силою, отримує найвищу нагороду з поточної карти конфлікту, а друге місце - другу нагороду. Гравець на третьому місці отримує третю нагороду тільки у грі вчотирьох.
Якщо Імперський Басейн, Басейн Гаґґа або Велика рівнина вільні від агентів, в ці локації додається по 1 прянощі.
Якщо ніхто не переміг, набравши 10 чи більше очок, гравці повертають своїх агентів з поля. Маркер першого гравця передається наступному учаснику за годинниковою стрілкою.
Якщо хтось набирає 10 чи більше очок або колода конфліктів вичерпується, гравці застосовують ефекти інтригових карт кінця гри. Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.
Безплатний застосунок. Гра соло/удвох, «Розвідники з Арракіна» та «Бліц!»
Також ви можете завантажити безплатний застосунок «Dire Wolf Game Room». Він допоможе у грі соло або вдвох. Тепер ваші віртуальні суперники зможуть купувати карти з Ряду Імперіуму, а значить, партії стануть ще цікавішими й динамічнішими.
Крім того, додаток додає режим «Розвідники з Арракіна» для 3-4 гравців. Використовуючи цей режим, на початку кожного раунду ви будете відкривати одну або декілька спеціальних карт, які значно впливають на дії гравців і розвиток поточного раунду.
Є 5 типів таких карт:
«Бліц!» - прискорений варіант гри для досвідчених гравців, що дозволяє передбачити переможця, щоб в результаті його випередити!
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 60-120 хв
Вік: 13+