Пригоди в Імперії розпочинаються!
Перед вами буклет швидкого старту настільної рольової гри «Дюна - Пригоди в Імперії», що містить основні правила, стартову пригоду «Знак хробака» та шість готових персонажів. Крім буклету, для гри вам знадобляться двадцятигранні кістки (найчастіше дві, проте іноді необхідна кількість зростає до п’яти), будь-які жетони (щоб відстежувати очки імпульсу, рішучості та загрози), папір із ручкою / олівцем і персонажі.
Пригода «Знак хробака» призначена для знайомства гравців з усесвітом «Дюни», хоча, мабуть, не знайдеться жодного запеклого фаната світу, який не зрадіє можливості зіграти в рольову «Дюну» солов’їною.
Основні правила системи:
Проста перевірка
В основі гри лежить система 2к20, тож ви будете кидати дві двадцятигранні кістки, намагаючись виконати різні дії.
Уміння
Кожне з 5 доступних умінь оцінюють за шкалою від 4 до 8.
Мотиви
Персонажем можуть керувати 5 мотивів, кожен з яких оцінюють за шкалою від 4 до 8. Мотиви додають до вмінь персонажа, щоб отримати порогове значення під час проходження перевірок. Крім того, мотиви спонукають персонажів до дій та впливають на вчинки й рішення. До найважливіших мотивів додані переконання. Вони пояснюють, що означає відповідний мотив для персонажа. Також переконання допомагають вибрати найдоречніший мотив під час перевірки вміння для виконання заявленої дії.
Риси, ускладнення й активи
Персонажі й активи наділені рисами. Риси можна використати, щоб дозволити перевірку, неможливу за інших умов, і підвищити чи знизити рівень складності перевірки.
Активи – це предмети та контакти, які працюють так, як і риси.
Ускладнення діють як негативні риси, отримані внаслідок невдалих кидків кісток або застосування майстром загрози.
Імпульс і загроза
Кожен надлишковий успіх, який перевищує встановлений майстром рівень складності перевірки вміння, дає гравцям 1 очко імпульсу. Поширені способи використання імпульсів: купівля к20, створення риси, створення активу та збір інформації.
Майстер гри отримує та витрачає власний ресурс – загрозу. Майстер використовує загрозу, щоб змінювати сцени, посилювати неігрових персонажів і створювати ускладнення, небезпеки чи несподіванки для персонажів. Гравці можуть збільшувати запас загрози купівлею к20, ускладненням, ескалацією, загрозливими обставинами та імпульсом неігрових персонажів. Майстер гри може витрачати очки загрози на купівлю к20, збільшення складності, витрату загрози неігровими персонажами, ускладнення неігрових персонажів, риси, вплив оточення, зміни в історії та дії Дому суперників.
Конфлікти
Конфлікти набувають різних форм і відбуваються на різних рівнях:
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 2-6
Час проведення: 120+ хв
Вік: 14+