Серед усіх експонатів Міскатонікського музею найбільше відвідувачів приваблює колекція рідкісних окультних артефактів. Хтось вірить, що ці прадавні предмети дихають іншосвітнім злом, і загрожують бар’єру між нашим світом і іншими вимірами. А як тільки ці диявольські сили вивільняться, вони перетворять людство на попіл…
Це кооперативна гра про загадкові та надприродні події за мотивами творів Г. Ф. Лавкрафта від Ричарда Лоніуса та Кевіна Вілсона.
Метою гри є спільними зусиллями зупинити пробудження Стародавнього. На щастя, прадавні культи створили особливий символ, що здатен відганяти зловісних істот, тож саме такі символи дослідники і шукатимуть на території музею – знаки Старших богів.
Ігрові компоненти
Настільна гра містить доволі цікаві та незвичні ігрові компоненти, а також варто відмітити розмаїття карт та жетонів:
Годинник. Час у грі відстежують за допомогою годинника, адже він відіграє важливу роль у ігроладі. Покваптеся – час спливає, і кожної опівночі Стародавній стає все ближчим до пробудження…
Лист входу в музей. Пам’ятка, на якій перелічені та описані дії, які гравці можуть виконати на вході в музей.
Зелені кубики, які потрібні для виконання завдань і завершення пригод.
Жовтий кубик, який зазвичай кидають після використання звичайного предмета.
Червоний кубик, який зазвичай кидають після використання особливого предмета.
Карти Стародавніх. На цих картах зображені різні Стародавні, проти яких боротимуться дослідники.
Карти та жетони дослідників. На цих картах зображені різні дослідники, якими керують гравці. Кожна карта дослідника має відповідний жетон.
Карти пригод. На цих картах зображені різні кімнати та події в музеї, які гравці повинні дослідити, щоб знайти знаки Старших богів
Карти Інших світів. Ці карти — особливі пригоди в інших вимірах. Коли в музеї відкриваються ворота в Інші світи, дослідники можуть дослідити, що розташовано за ними.
Карти звичайних предметів, особливих предметів і заклинань.
Карти союзників. Ці карти — люди, які допомагають дослідникам у пошуках знаків Старших богів.
Карти міту, що призводять до зловісних загадкових подій опівночі…
Жетони розуму та здоров’я. Ці жетони потрібні для відстеження психічного та фізичного стану дослідників.
Жетони доказів у вигляді підошви черевика дають змогу гравцям перекинути один або кілька кубиків під час пригоди.
Жетони монстрів. Це різні чудовиська, які можуть заважати дослідникам успішно завершувати пригоди.
Жетони монстрів-масок. Це особливі монстри. Ці жетони додають у чашу монстрів, якщо Стародавній — Ньярлатотеп. Так-так, він тут також є!
Жетони приреченості, якими відстежують, наскільки Стародавній близький до пробудження.
Жетони знаків Старших богів, якими відстежують, наскільки дослідники наблизились до того, щоб зупинити пробудження Стародавнього.
Перебіг гри
У грі гравці ходять по черзі, досліджуючи музей і намагаючись завершити різні пригоди. Гру починає перший гравець, далі хід передається за годинниковою стрілкою. Кожен хід складається з трьох послідовних фаз:
Фаза переміщення. У цій фазі гравець переміщує свій жетон дослідника на карту пригоди, карту Іншого світу або на вхід у музей. Також гравець може залишити жетон дослідника на місці.
Фаза пригод. Якщо жетон дослідника на карті пригоди або Іншого світу — гравець намагається завершити пригоду й кидає кубики, щоб виконати завдання. Якщо жетон дослідника на вході в музей — гравець виконує одну з трьох вказаних на листі дій.
Фаза часу. Гравець переводить стрілку годинника на три години вперед. Після фази часу хід гравця завершується. Наступний гравець починає свій хід.
Характеристики
Видавець:Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-8
Час проведення: 60-120 хв
Вік: 14+
Комплектація
правила
годинник
стрілка годинника
пластикова заклепка (для стрілки годинника)
лист входу в музей
6 зелених кубиків
жовтий кубик
червоний кубик
80 карт (розміру «Таро»): - 8 карт Стародавніх - 16 карт дослідників - 48 карт пригод - 8 карт Інших світів
76 маленьких карт: - 12 карт звичайних предметів - 12 карт особливих предметів - 12 карт заклинань - 8 карт союзників - 32 карти міту