Гравцям пропонується вирушити в дивовижну й небезпечну подорож світом Відьмака. Ви не зустрінете самого Ґеральта, славетного мисливця на монстрів. Він ще не народився... Утім, у світі достатньо й інших відьмаків. Їх дуже багато: у віддалених поселеннях і на безкраїх болотах, серед покинутих руїн і в темних гірських печерах, на згубних дорогах і в зловісних лісових хащах. За щедру винагороду вони вирушать хоч до дідька в зуби. А якщо ви вже зібралися за ігровим столом, тоді спробуйте себе в ролі цих суворих і кмітливих найманців.
Пригоди відьмаків за кілька століть до народження Ґеральта
Після падіння Ордену Відьмаків п`ять великих шкіл – Вовка, Гадюки, Кота, Ведмедя та Грифона – готували мисливців на породження пітьми. Учні проходили нелюдські випробування, проте потім ставали справжніми воїнами. Вишколені мутанти-мисливці подорожували світом з двома мечами за спиною - залізним проти людей і срібним проти монстрів - убивали моторошних тварюк за гроші й збирали трофеї, здобували славу в боях і відстоювали честь своїх шкіл.
На початку гри учасники вибирають планшети відьмаків і компоненти кольору своєї школи. Вони перетасовують стартові колоди своїх шкіл і кладуть їх біля планшетів. Щоб перемогти у грі, треба першим здобути 4 трофеї, перемагаючи монстрів, інших відьмаків і підвищуючи майстерність до 5-го рівня.
Перебіг гри
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Хід гравця складається з 3-х фаз:
Гравець грає карти з руки, щоб переміщатися і виконувати дії у локаціях. Якщо гравець скине карту локації із символом місцевості з`єднаної локації, він переміщається у відповідну сусідню локацію. Скинувши 2 карти або 1 карту та 1 монету, можна переміститися в будь-яку з`єднану локацію.
У локації можна виконати дію локації, зіграти в покер і/або розіграти пригоду.
У бойовий хід відьмак може використати зілля, свою спеціалізацію або ефекти на картах спорядження і трофеїв. Він викладає з руки одну або більше карт, намагаючись скласти комбінацію з пов`язаних карт. Виклавши 1 або більше карт, відьмак застосовує ефекти на всіх картах складеної комбінації - бере нові карти на руку, підвищує своє значення захисту, завдає пошкодження, знижує значення захисту противника, а якщо воно дорівнює нулю, тоді змушує його скидати карти з бойової колоди.
Наприкінці бойового ходу активний гравець бере з бойової колоди карти відповідно до значення своєї майстерності нападу. Якщо перемагає активний гравець, він забирає у супротивника один з його трофеїв, просувається по треку трофеїв, після чого виснажується. Виснажений гравець знищує (вилучає з гри) стільки своїх карт, яке значення виснаження на треку.
У поєдинку з монстром формується бойова колода монстра – кількість карт дорівнює значенню здоров`я монстра. Коли монстр зазнає пошкоджень, із цієї колоди скидають карти. У хід монстра відкривають верхню карту його колоди. Монстр б`є або кусає. Гравець зазнає пошкоджень і скидає карти. Здолавши монстра, гравець здобуває його карту як трофей, бере 2 монети та просувається треком трофеїв, після чого виснажується.
Гравець може скинути будь-які картки з руки. Ліміт руки – 7 карт. Якщо на руці менше ніж 3 карти, гравець добирає зі своєї колоди карти, щоб на руці було 3 карти.
Гравець повинен придбати одну з 6 карт на полі, заплативши її ціну картами з руки. Ціна залежить від місця карти в ряді. Скинувши потрібні карти, гравець бере карту з поля собі на руку.
Кінець гри
Гра відразу завершується, коли маркер одного з гравців досягає найвищої поділки на треку трофеїв. Цей гравець стає переможцем.
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-5
Час проведення: 90-150 хв
Вік: 14+