Атмосферне кооперативне євро
Це видатна пригодницька кооперативна гра та безсумнівно, виплеканий і довговиношуваний проєкт, що вилився в грандіозний сплав сучасних механік різних шкіл ґеймдизайну.
У цьому дивовижному кооперативі ланцюжки випадкових подій часто стають закономірністю, кидки кубиків відмінно поєднуються з типовим для євро розміщенням робітників, а планування та математичний розрахунок нерозривно пов’язані з відіграванням ролі під наративний бекґраунд. Завдяки цій грі ви ніби й насправді опинитися на таємничому острові, де фібрами своєї душі відчуєте самотність, безвихідь і все те, що мав відчувати нещасний Робінзон Крузо.
Оновлене видання гри
Нове видання гри зазнало понад 450 виправлень і вдосконалень, у ньому вилучені всі недоліки першого видання, істотно відредаговані правила, а також для більшої ясності змінений текст на багатьох картах. У гру доданий сьомий сценарій, карти персонажів стали товщі, а дерев’яні фішки ресурсів отримали більш правдоподібний вигляд.
Ігровий процес
Перед початком партії гравці вибирають один із семи сценаріїв і отримують персонажів з унікальними здібностями. На аркуші сценарію є вся необхідна інформація про цілі, особливі правила, винятки тощо. У кожного персонажа є чотири вміння, які можна активувати жетонами рішучості. Щоб перемогти в грі, учасники повинні досягти цілей сценарію, пов’язаних із винаходом предметів або дослідженням деяких локацій.
Ігровий раунд підрозділяється на шість фаз: подій, морального духу, видобутку, дій, погоди та ночі.
Фаза дій
У цій фазі гравці виставляють на поле по дві свої фішки (плюс можливі нейтральні). Для виконання дій потрібне використання однієї або двох фішок. Якщо виставити дві фішки на збирання ресурсів, дослідження або будівництво, гравцеві не доведеться кидати кубики, адже дію відразу будуть вважати успішною. Дії виконують у фіксованому порядку — усунення загрози, полювання, будівництво, збирання, дослідження, облаштування табору, відпочинок.
За усунення загрози гравці отримують нагороду, а також позбавляються від негативного ефекту загрози. Щоб пополювати, гравець повинен виставити дві фішки. Він відкриває верхню карту звіра та бореться з ним. У бою сила звіра порівнюється з рівнем зброї. Гравець може добути їжу та шкуру, але водночас отримати рани. Після бою карти звірів знижують рівень зброї. Розмістивши фішки в зонах будівництва, гравці можуть підвищити рівень зброї, винайти предмет або зайнятися спорудженням укриття, даху та частоколу. Для будівництва потрібні дерево, шкіра та деякі предмети.
Збирання ресурсів стандартно відбувається на сусідніх із табором локаціях. Для збільшення відстані потрібно витратити по одній додатковій фішці за кожну клітинку. Дія дослідження дозволяє відкрити нові локації в сусідстві з дослідженими локаціями. Ділянки, що суміжні до табору, відкривають принаймні однією фішкою дії, для дослідження більш віддалених ділянок будуть потрібні додаткові фішки. Нові локації сприяють винаходу деяких предметів і поповненню колоди полювання. Ще вони можуть принести жетони знахідок і привести до активації тотемних ефектів сценарію.
Якщо на будівництво, дослідження та збирання ресурсів виставлена тільки одна фішка, її власник кидає три кубики. Символ «У» вважають успіхом, в іншому разі гравця очікує провал і два жетони рішучості як компенсація. Два інші кубики відповідають за зазнавання поранень і отримання карт пригод. Гравець розігрує ефект отриманої карти пригоди. Здобуті ресурси та жетони знахідок розміщують у комірці очікування. Вони стають доступними лише в кінці фази дій.
Перемога та поразка
Учасники виграють, якщо вони досягли мети сценарію. Поразка зараховується: якщо гравці не впоралися із завданням за відведену кількість раундів, якщо хоча б один персонаж помирає від ран або локація з табором стає недоступною.
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 60-120 хв
Вік: 14+