Захоплива стратегічна гра про пригоди героїв у фентезійному світі, натхненна настільною рольовою грою «Підземелля і Дракони». До характеристик героя додалися клас і раса (спадок), а карти випробувань стали більш схожими на ДнД-квести.
Спадок Підземелля і Драконів
У цій грі учасники разом борються проти могутнього ворога. Кожен гравець створює історію власного персонажа, сповнену викликів і подвигів, тріумфів і трагедій. Розвивайте свого персонажа, проходьте випробування й об’єднуйтеся з іншими гравцями, щоб здолати лиходія і здобути перемогу!
На початку партії гравці вибирають лиходія, проти якого вони битимуться як одна команда. Протягом гри гравці можуть змагатися, але наприкінці партії вони повинні об’єднати зусилля, щоб разом здолати ворога. Якщо головний лиходій виживе, усі гравці зазнають поразки. Утім, якщо гравці гуртом переможуть противника, виграє той, хто здобув найбільше очок долі.
Життєпис фентезійного героя
На початку партії кожен гравець вибирає чотири карти персонажа: спадку, походження, класу та долі. Ці карти стануть основою сюжету, який створюватиметься на планшеті персонажа. Гравці розміщують під картами персонажів карти історії зі здобутими очками й символами вмінь. Уміння посилять персонажа перед лицем нових випробувань.
Проходячи випробування, гравець розвиває свого персонажа. На початку гри кожен персонаж уже має дві руни вмінь, указані на його карті походження. Під час випробування гравець кидає три основні руни. Він також кидає зображені на карті випробування руни вмінь, якщо має відповідні символи на картах персонажа та історії. Щоб успішно пройти випробування, треба вибрати шлях (верхній або нижній) і викинути стільки ж або більше успіхів, ніж складність випробування.
Перебіг гри
Гравці ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. У свій хід гравець виконує одну або кілька дій, створюючи історію свого персонажа.
Будь-яку кількість разів за хід гравець може:
Один раз за хід гравець може спробувати додати карту в історію персонажа (карту випробування або карту ознаки). Карти акту І розміщують під картою походження, карти акту ІІ розміщують під картою класу, карти акту ІІІ розміщують під картою долі. Акт вважають завершеним, якщо під однією картою персонажа лежить три карти ознак або випробувань. Після цього більше не можна отримувати карти ознак або проходити випробування поточного акту.
Битва з лиходієм
Якщо гравець завершив акт ІІ, розмістивши 3 карти під картою класу, у наступний хід він повинен кинути виклик лиходію. Лише після цього він може переходити до акту III.
Мета гри ‒ разом з іншими гравцями здолати лиходія. Лиходій представлений двома картами: картою лиходія і картою квесту лиходія. Карта лиходія двостороння: до акту ІІІ вона лежить стороною «Лиходій» догори, а після акту ІІІ – стороною «Головний лиходій» догори.
Протягом гри лиходій заважатиме гравцям досягти перемоги. Щоразу коли гравець викидає руну «героя / антигероя», лиходій розігрує карту прокляття. Кинувши виклик лиходію, гравець проходить карту випробування «Лиходій». Коли всі гравці кинуть виклик лиходію, карта перевертається стороною «Головний лиходій». «Головного лиходія» проходять в акті ІІІ так само, як і «Лиходія». Здолавши «Головного лиходія», гравці підсумовують очки долі.
Підрахунок очок
Гравці відкривають карти долі й здобувають очки за виконані умови на цих картах. Далі вони додають очки тріумфу / трагедії з історії персонажа, очки за свою позицію на треку пітьми та по 1 очку за кожну зіграну карту героя / антигероя. Також вони отримують очки за невитрачені жетони долі, однакові символи історії на картах та очки за перемогу над «Головним лиходієм».
Якщо гравці здолали головного лиходія, перемога присуджується гравцеві (або гравцям) з найбільшою кількістю очок долі. Якщо гравці не здолали головного лиходія, усі програють.
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 30-60 хв
Вік: 13+