Десь за лісом лунають постріли. На обрії з’являється кремезний Бунтар. Озброєний до зубів, він насуплено озирає лісові хащі. Тим часом у небі над ним ширяє балдахін небесної богині. Небесна богиня просить благословення предків, а потім із громом сходить на землю. Вона піднімає свою багато оздоблену палицю, щоб вразити ворога силою тисячі воїнів…
Епічна битва у компактній коробці
Це серія неймовірно компактних суперницьких ігор у жанрі скірміш. Скірміш-ігри – це настілки із прямою взаємодією гравців, у яких кожен учасник контролює окремого героя з набором його особливих здібностей.
Проте, ця гра сильно відрізняються від будь-якої іншої гри у жанрі: для двобою вам знадобиться лише 18 карт – по 6 карт для обох героїв і 6 карт місцевості, що утворюють поле з унікальними локаціями, які впливають на можливості бійців. Так, без фігурок і великого поля, а отже, ви зможете взяти з собою цю тактичну гру будь-куди!
Це базовий випуск гри, що, крім карт персонажів, містить також і карти локацій, тоді як доповнення мають тільки додаткових героїв.
Безлистий ліс – це великий зачарований ліс, що охоплює віддалену, здебільшого незвідану планету. Масивні дерева, густий мох, ліани та пелена туману криють у собі таємниці лісу. Тут живе дика магія, яку захищають охоронці та духи.
Ахена – це уособлення космічної енергії. У бою вона черпає мудрість від могутніх духів предків, що наділяє її витривалістю та божественною силою. Перемогти її означає перемогти саму смерть, бо що може бути смертоноснішим за живу богиню?
Суворий Бунтар бачив кращі дні, однак це його не зупинить. Хитрий і кмітливий, він обходить чесну боротьбу стороною. Найкращі битви – ті, які завершуються одним пострілом здалеку. Так менше метушні.
Основні поняття
Воїни. Це персонажі, якими керують гравці. Головних воїнів називають героями.
Помічники. Воїни, які допомагають деяким героям.
Поля битв. Кожен набір локацій утворює поле битви. Він містить властивості та ефекти (дороговкази, бонуси та небезпеки), які воїни можуть застосовувати під час битв.
Набори карт героїв. Кожен гравець використовує набір карт героя, який складається з карт воїнів, здоров’я та властивостей.
Атака. Воїн може атакувати одного або кількох ворогів.
Марш. Воїн переміщується на вказану кількість комірок (або на меншу відстань) за правилами переміщення.
Поштовх. Воїн переміщує будь-якого іншого воїна (союзника або ворога) на вказану кількість комірок (або на меншу відстань).
Ігролад
Щоб перемогти, треба обнулити життя героя суперника.
У свій хід гравець має вибрати та виконати дві різні дії:
Переміщення. Перемістити героя та його помічника – обох чи окремо на вибір.
Активація. Активувати здібність на одній з активних карт та виснажити її – повернути, щоб відмітити, що вона більше не є активною.
Застосування ініціативи герба. Вибрати одну зі своїх підготовлених карт дій та активувати її, не застосовуючи вказані на карті властивості. Натомість ви застосовуєте ініціативу герба цієї карти.