Це чарівна сімейна стратегія з механікою розміщення робітників і надзвичайно гарним оформленням. У грі ви змагатиметеся за прихильність духів долини Інорі протягом чотирьох пір року, а для цього ваші старійшини робитимуть підношення та зводитимуть вівтарі на прадереві. Той, кому вдасться здобути найбільше прихильності, стане наступним хранителем прадерева!
Гра ідеально пасуватиме як для легкої приємної гри з друзями чи сім’єю, так і для амбітних досвідчених стратегів.
Основні поняття
Жетони прихильності. Ці жетони відображають прихильність духів, протягом партії ви отримуватимете та витрачатимете їх, а також здобуватимете за них очки.
Старійшини. Це ваші фішки-робітники, ви розміщуватимете їх у комірках карт і на ділянці прадерева.
Карти мандрівки та зміни пір року. На цих картах зображені духи певних кольорів, комірки для розміщення старійшин, відповідні ефекти та вартість розміщення, а також символи, які визначатимуть кольори наступних мандрівок.
Вівтарі. Ви будуватимете вівтарі, представлені плитками, коли розміщуватимете старійшин на ділянці прадерева.
Руни. Це особливі жетони, які ви тримаєте в таємниці до моменту, коли вирішите їх відкрити, щоб застосувати певний ефект.
Огляд ігроладу
Гра триває чотири раунди — пори року. У кожному раунді гравці ходять по черзі, поки не використають усіх своїх старійшин. У свій хід треба виконати одну з двох дій:
Розмістити старійшину на карті. Розмістити старійшину в будь-якій вільній комірці на картах, заплатити вартість, якщо є, і застосувати відповідний ефект. Ефекти можуть давати жетони прихильності, жетони рун і очки за ваші жетони прихильності.
Відправити старійшину до прадерева. Розмістити старійшину на будь-якій вільній комірці прадерева, сплатити вартість, якщо є, і розмістити будь-яку доступну плитку вівтаря, якщо його в комірці ще немає. Після відправлення старійшини застосуйте ефект комірки. Ефекти можуть давати жетони прихильності та рун, очки й інші особливі ефекти.
У свій хід ви також можете зіграти жетони рун, проте іноді вигідніше притримати їх до кінця гри, щоб неочікувано для інших гравців здобути ту чи іншу перевагу.
Кінець раунду
Коли завершується пора року, треба здійснити такі кроки:
Приготуватися до мандрівки. Здобути очки за старійшин на картах і відповідні жетони прихильності, забрати старійшин із карт, а потім замінити карти на нові відповідно до символів у нижньому чи верхньому правому куті.
Повернути старійшин. Забрати старійшин із комірки наступної пори року, яких ви розмістили під час приготування, а також із ділянки прадерева.
Вибрати нову карту зміни пір року. Гравець із найменшою кількістю очок бере дві верхні карти з колоди зміни пір року, вибирає одну з них і розміщує в новій розблокованій комірці.
Кінець гри
Після завершення підрахунку очок, здобутих під час четвертої пори року, гравці здобувають очки з ділянки прадерева. Гравець, який здобув найбільше очок, перемагає та стає хранителем священного прадерева на наступний рік!
Характеристики
Видавець:Geekach
Мова: Українська
Учасників: 2-4
Час проведення: 20-40 хв
Вік: 10+
Комплектація
1 ігрове поле
90 жетонів прихильності (по 15 кожного з 6 кольорів духів)
15 жетонів рун
6 двосторонніх плиток вівтаря (по 1 кожного з 6 кольорів духів)
12 початкових карт
6 карт зміни пір року
36 карт мандрівки (по 6 кожного з 6 кольорів духів)