Ремейк культового напівкооператива зі зрадниками «Зоряний крейсер Галактика», розробленого в 2008 році знаменитим Корі Конечкою. Настільна гра вийшла в 2021 році. Вона виконана за мотивами творів Говарда Філіпса Лавкрафта. Тепер це не наукова фантастика, а горор і містика. Дії відбуваються не в космосі, а на Землі, і ворогами людей виступають не сайлони, а глибоководні.
Гра може похвалитися захопливим геймплеєм, стильним оформленням і шикарними мініатюрами.
Гра про приховану зраду, інтриги та параною
Гра переносить учасників у 1913 рік. Дії відбуваються на пароплаві «Атлантика», що прямує до американського Бостону. Посеред Атлантичного океану починає коїтися чортзна-що. У воді видніються темні обриси, що переслідують корабель, команді та пасажирам сняться кошмари, деякі поводяться дещо дивно, а хтось взагалі божеволіє. Через кілька днів у корабельній каплиці знаходять мертву пасажирку з розгорнутим ґримуаром і ритуальним знадіб’ям. Не встигаєте ви осмислити побачене, як те, що виринуло з глибин, уже намагається вдертися на борт!
Це напівкооператив зі зрадниками. Деякі учасники грають за людей, що борються за виживання і намагаються врятувати корабель. Інші - за прихованих або відкритих зрадників, поплічників глибоководних, які прагнуть погубити корабель. Спочатку ніхто не знає, хто є хто. Якщо «Атлантика» прибуде до Бостону, гравці-люди здобудуть перемогу. Інакше перемагають зрадники - гібриди й культисти.
Перед початком партії гравці вибирають персонажів з унікальними характеристиками, беруть планшети героїв, фішки, стартові карти предметів, карти вмінь та інші зазначені компоненти. Учасники отримують таємні карти лояльності, що визначають їхні приховані ролі. Гравцям можуть дістатися карти лояльності людей, гібридів і культистів.
Перебіг гри
Учасники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з 4 кроків:
Гравець бере такі карти умінь, які вказані на планшеті його героя. Якщо персонаж у лазареті, гравець бере тільки одну карту з зазначеного набору вмінь. Карти вмінь можна розігрувати під час свого або чужого ходу - після застосування ефекту карта вміння скидається.
Гравець виконує 2 будь-які дії:
Гравець бере верхню карту з колоди міту й розігрує її:
Спочатку викладають пару карт хаосу долілиць. Потім гравці за бажанням по черзі додають долілиць по кілька своїх карт умінь. Усі викладені карти перетасовуються, після чого сортуються на 2 стоси - уміння підтримки й завади. Значення на картах у стосах додаються, від суми підтримки віднімається сума завади. Якщо результат не менший за цільове значення, гравці успішно проходять перевірку. Залежно від результату вони застосовують ефекти успіху або провалу.
Під час просування по треку подорожі, монстри переміщаються на 1 зону ближче до корми. У разі досягнення пункту «Прибуття», капітан вибирає одну з карт курсу, розігрує її та викладає в ряд біля ігрового поля. Потім повертає жетон на поділку «Початок» треку подорожі. Якщо сумарне значення викладених у ряд карт курсу - «12», гра закінчиться, коли жетон досягне пункту «Прибуття» наступного разу.
Якщо після просування по треку ритуалу, жетон досягає поділки «Закляття», глибоководні в палубних і водних зонах вилучаються з поля, Батько Даґон і Мати Гідра повертаються в Глибини, пасажири в палубних зонах гинуть, а персонажі потрапляють у лазарет. Потім жетон повертається на початкову поділку треку ритуалу.
Якщо у гравця більше ніж 10 карт умінь на руці, він скидає зайві.
На половині шляху, коли значення на картах курсу становлять 6 чи більше, усі гравці отримують ще по одній карті лояльності. Деякі гравці-люди можуть стати прибічниками глибоководних, якщо отримають карти «Гібрид».
Кінець гри
Гра закінчується, якщо:
Усі гравці відкривають свої карти лояльності. Якщо виконується 1-ша умова, перемагають гравці, що мають лише карти лояльності «Людина». Інакше перемагають гравці, у яких є принаймні одна карта лояльності «Гібрид».
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 3-6
Час проведення: 120-360 хв
Вік: 14+