Оновлене видання популярної настільної гри на асоціації «Діксіт». У цій версії гри поліпшений дизайн, з`явилося окреме поле для підрахунку очок, а максимальна кількість учасників розширена до 8 осіб.
Революційна компанійська гра на асоціації
Це найвідоміша й найпопулярніша гра на асоціації. Гра вже стала класикою компанійських ігор. Діксіт був придуманий французьким ігроробом Жаном-Луї Рубіра та намальований художницею Марі Кардуа, що займалася вітальними листівками. Вийшовши у світ, гра здійснила справжній прорив у жанрі компанійських настільних ігор. Вона підняла планку на серйозну висоту й стала еталоном для геймдизайнерів, що створюють ігри для вечірки.
Гра отримала відмінні оцінки та відгуки. Вона витримала безліч перевидань і локалізацій, обзавелася величезною кількістю доповнень і навіть кількома клонами.
Чарівні ілюстрації
Хочете залучити до гри членів сім`ї або цікаво провести час з друзями? Влаштовуєте вечірку чи вирушаєте на пікнік - і думаєте, як би розважити запрошених? Гра оптимально пасує до таких випадків. Однак гра не тільки дозволяє приємно провести час, вона ще й неймовірно корисна, особливо для юних гравців. Діксіт тренує асоціативне мислення та аналітичні здібності, розвиває інтуїцію й уяву.
Головна фішка гри - величезні карти з ілюстраціями, справжніми витворами мистецтва. Так, вони трохи дивні, сюрреалістичні й абсурдні, на кшталт робіт Сальвадора Далі або Яна Шванкмайера. Але які ж вони прекрасні! Ви можете розглядати ці шедеври цілісінькими днями, просто перебираючи карти. Втім, це все-таки настільна гра, а не колекція красивих листівок. Тому давайте грати, розвивати творчі навички та отримувати естетичне задоволення!
Як грати
Правила прості й зрозумілі навіть новачкам. Учасники ставлять фішки своїх кроликів на початок треку для підрахунку очок. Вони отримують по шість випадкових карт і жетони для голосування.
<>Один гравець виконує роль оповідача. Потай від інших гравців він вибирає карту, придумує асоціацію до неї та озвучує її. Решта гравців теж таємно вибирають по одній карті. Картинка на цій карті повинна максимально відповідати асоціації оповідача. Оповідач, не дивлячись, збирає карти, додає свою карту, перемішує та викладає їх у ряд.
Гравцям треба відгадати карту оповідача. Вони дивляться на карти в ряду й вибирають по одному жетону для голосування: номер на вибраному жетоні відповідає позиції карти в ряду. За свою власну карту голосувати не можна. Оповідач не бере участі у голосуванні. Гравці одночасно відкривають свої жетони.
Отримавши очки, гравці переміщають своїх кроликів на відповідну кількість поділок лічильника переможних очок. У новому раунді оповідачем стає наступний гравець за годинниковою стрілкою. Учасники добирають по одній карті з колоди. Грають до останньої карти в колоді. Переможець - той гравець, чий кролик лідирує на треку.
Видавець: Igromag
Мова: Українська
Учасників: 3-8
Час проведення: 30+ хв
Вік: 8+