Кожна карта перенесе вас до чарівних історій та знайомих персонажів, від яких віє теплом дитячих спогадів. Гравці різного віку зможуть розкрити свій фантазійний потенціал завдяки казковим ілюстраціям світу Дісней та Піксар.
До правил класичної гри лише додається можливість натякнути на мультфільм, зображений на карті. Краще не натякати на сюжет та не використовувати цитату зі стрічки, адже за столом можуть бути люди не знайомі з конкретною історією. Однак, вибір підказки завжди залишається за гравцем. Наприклад, на карту з розлюченим дядьком Скруджем краще підібрати не надто очевидну підказку по типу «Пропажа», не посилаючись на сам мультфільм.
Гра сумісна з будь-якими іншими випусками всесвітньо відомої серії.
Революційна компанійська гра на асоціації
Це найвідоміша й найпопулярніша гра на асоціації. Гра вже стала класикою компанійських ігор. Діксіт був придуманий французьким ігроробом Жаном-Луї Рубіра та намальований художницею Марі Кардуа, що займалася вітальними листівками. Вийшовши у світ, гра здійснила справжній прорив у жанрі компанійських настільних ігор. Вона підняла планку на серйозну висоту й стала еталоном для геймдизайнерів, що створюють ігри для вечірки.
Гра отримала відмінні оцінки та відгуки. Вона витримала безліч перевидань і локалізацій, обзавелася величезною кількістю доповнень і навіть кількома клонами.
Як грати
Правила прості й зрозумілі навіть новачкам. Учасники ставлять фішки своїх кроликів на початок треку для підрахунку очок. Вони отримують по шість випадкових карт і жетони для голосування.
Один гравець виконує роль оповідача. Потай від інших гравців він вибирає карту, придумує асоціацію до неї та озвучує її. Решта гравців теж таємно вибирають по одній карті. Картинка на цій карті повинна максимально відповідати асоціації оповідача. Оповідач, не дивлячись, збирає карти, додає свою карту, перемішує та викладає їх у ряд.
Гравцям треба відгадати карту оповідача. Вони дивляться на карти в ряду й вибирають по одному жетону для голосування: номер на вибраному жетоні відповідає позиції карти в ряду. За свою власну карту голосувати не можна. Оповідач не бере участі у голосуванні. Гравці одночасно відкривають свої жетони.
Отримавши очки, гравці переміщають своїх кроликів на відповідну кількість поділок лічильника переможних очок. У новому раунді оповідачем стає наступний гравець за годинниковою стрілкою. Учасники добирають по одній карті з колоди. Грають до останньої карти в колоді. Переможець - той гравець, чий кролик лідирує на треку.
Видавець: Igromag
Учасників: 3-6
Час проведення: 30-60 хв
Вік: 8+