Пригодницька настільна гра, події якої відбуваються в Чорнобильській зоні відчуження. Гра розроблена польськими геймдизайнерами, шанувальниками всесвітів «S.T.A.L.K.E.R.» і «METRO 2033». Якщо ви теж фанатієте від серії відеоігор «СТАЛКЕР», ми гарантуємо, що вам сподобається це настільне втілення культових 3D-шутерів.
Настільний S.T.A.L.K.E.R.
Гравці стають шукачами й відправляються подорожувати радіоактивною пусткою. Вони досліджують різні локації Зони, шукаючи цінні артефакти, корисне спорядження та інші дивні речі, які допоможуть подолати всі випробування на шляху до атомної електростанції та розгадати таємниці Чорнобиля.
З моменту ядерної катастрофи минули десятиліття, але в Чорнобильській радіоактивній зоні досі вирує таємне життя. Якщо вірити чуткам, там блукають небезпечні потворні створіння. Подейкують, що в Зоні можна зіткнутися з аномаліями, які порушують закони фізики. Також розповідають про Джерело – начебто цей легендарний артефакт існує насправді. Але незабаром це Джерело досягне своєї критичної маси й дестабілізується, що призведе до ще страшнішої катастрофи, ніж вибух 1986 року.
Отже, ви негайно починаєте свою подорож до Саркофага – назустріч славі… або смерті.
Перебіг гри
На початку гри учасники вибирають шукачів, персонажів з особливими здібностями й значеннями характеристик – спостережливості, атлетизму, волі та кмітливості. Також шукачі мають різну репутацію, витривалість і початкове спорядження.
Гра складається з раундів, а кожен раунд — з послідовних фаз. Під час кожної фази гравці ходять по черзі, починаючи з гравця, що має жетон Голосу Зони (перший гравець). Фази розігрують у такому порядку:
Кожен гравець може виконати щонайбільше дві дії за хід.
Кожен гравець за порядком ходів бере 1 карту події, що відповідає локації, у якій перебуває фігурка його персонажа. Не всі локації мають відповідну колоду подій. Гравці, що перебувають у локаціях ЧАЕС, Прип’ять або «Дуга», пропускають цю фазу. Узявши карту, шукач читає вголос текст на ній і розігрує подію. Карти подій описують пригоди, небезпеки або випадкові зустрічі. Розігруючи карту події, шукач проходить перевірку або робить вибір.
Якщо під час розіграшу події в таємній локації шукач доходить до рядка «Ви розгадали таємницю», він кладе цю карту події під свій планшет. Лише після того як шукач розгадає дві таємниці у двох окремих таємних локаціях, він зможе добратися до Саркофага.
Якщо шукач отримав указівку прочитати останній абзац карти події Саркофага (перевернутий фрагмент тексту), то гра закінчується його перемогою.
Голос Зони бере одну карту чуток, читає вголос текст на ній і виконує вказівки. Карти чуток впливають на загальну ситуацію на ігровому полі. Під час цієї фази може статися викид. З реактора вирветься хвиля нищівного випромінення, яка накриє всю Зону. Викид може стати смертельним для шукачів, які вчасно не сховаються в бункерах.
Проходження перевірок
Зустрічі з аномаліями, бійки з мутантами, події зовнішніх локацій, а також деякі дії локацій вимагають перевірки певних характеристик шукачів. У такому разі на карті буде вказано символ характеристики, яку треба перевірити. Щоб пройти перевірку, шукач кидає три кубики. Випалі результати він додає до значення характеристики, яка перевіряється.
Після кидка шукач може докласти зусиль для перекиду. Для цього він збільшує свою втому на 1 та перекидає один будь-який кубик. Це можна зробити лише один раз за перевірку. Ефекти деяких предметів і здібностей персонажів також дозволяють перекидати кубики.
Щоб успішно пройти перевірку характеристики, підсумковий результат повинен дорівнювати або перевищувати вказану складність перевірки.
Зустріч із загрозою
Перемога та поразка
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 120-180 хв
Вік: 18+