Це значно перероблена, переоформлена й удосконалена версія "Жаху Аркгема", яка запозичила деякі цікаві механіки з "Прадавнього жаху" та карткового "Жаху Аркгема".
Кооперативний горор-бойовик
Події гри відбуваються у 1926 році, у розпал бурхливих двадцятих. У прокурених підпільних барах до світанку грає джаз, утрачене покоління танцює на танцполі з дівчатами-емансіпе, а гангстери, нувориші та бутлегери розпивають за столиками заборонений алкоголь.
Тим часом десь поруч проводяться окультні ритуали, і Великі Стародавні вже ворушаться вві сні, і темрява, що чорніша за ніч, поступово наповзає на багатостраждальний Аркгем. Учасникам гри пропонується стати дослідниками й завадити Стародавнім остаточно прокинутися, переступити через поріг між світами та станцувати свінґ у цій дірі.
Базова гра містить чотири сценарії, в яких дослідники поборються з Азатотом, Гастуром, Шуб-Ніґґурат і, звісно, Ктулху. Як завжди, вони будуть переміщатися містом, боротися з монстрами, збирати докази, запобігати приреченості та знищувати аномалії.
На відміну від попередньої версії гри зі статичним полем, у третьому «Жаху Аркгема» використовується вже модульне поле, яке задає певну конфігурацію районів і вулиць залежно від вибраного сценарію. У кожному сценарії гравці також формують колоду монстрів і пул жетонів міту, які замінюють у цій грі звичні карти міту.
Перевірка умінь
Ключова механіка гри – перевірка вмінь. Перевірки позначаються символами відповідних умінь на картах. Під час перевірки гравець кидає стільки кубиків, яке значення відповідного вміння дослідника. Значення можуть бути змінені. Якщо гравець викидає хоча б одну "5" або "6", він успішно проходить перевірку. Ефекти багатьох перевірок залежать від кількості викинутих «5» та «6».
Перебіг гри
Ігровий раунд складається з чотирьох фаз – дій, монстрів, зустрічей і міту.
У фазу дій кожен гравець може виконати дві різні дії:
Підготовлені монстри переміщуються до дослідників і вступають з ними в бій. Монстри в бою завдають поранень дослідникам.
Карти виснажених монстрів перевертаються підготовленою стороною догори. Вони не рухаються і не атакують у цьому раунді, але вступають у бій з дослідниками в тій самій зоні.
Якщо дослідник не перебуває в бою з монстром, він бере та розігрує карту зустрічі відповідного району або вулиці. Символи на картах зустрічей указують, чого чекати від зустрічі, яка знадобиться плата чи яку перевірку доведеться проходити. Зустрічі дозволяють здобути докази, які можна використати для просування сценарієм. Або витратити на перекидання кубиків під час інших перевірок.
У фазу міту гравці по черзі беруть по 2 випадкові жетони міту й застосовують їхні ефекти – розповсюджують приреченість, розміщують докази, додають монстрів на поле, читають карти заголовків тощо.
Перемога та поразка
Щоб просуватися сценарієм, гравці повинні виконувати завдання на картах кодексу (набір особливих правил і цілей сценарію). Виконавши всі завдання, дослідники перемагають у грі. Якщо приреченість заполонить весь Аркгем, гравці зазнають поразки.
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-6
Час проведення: 120-180 хв
Вік: 14+