Цікавий картковий варгейм від українського виробника. Ця нескладна і недовга гра сподобається любителям фентезійних баталій. Найкраще вона підходить для гри вдвох. Також передбачені формати бліцу (до 10 переможних очок), тирана (1 гравець проти двох) і командний режим (2 на 2).
Асиметрична карткова стратегія
Гравці стають феодалами, які борються за престол якогось фентезійного королівства. Кожен отримує унікальні колоди найманців. У базовій грі доступні Лісовий народ, Світлий орден, Зеленошкірі та Живі мерці.
Противники починають гру в замках зі свого боку ігрового поля. Колоди споруд і заклинань перетасовуються. З кожної колоди відкривається по 5 карт. Також поруч з полем треба викласти долілиць карти підземелля - 5 карт спуску й 1 карту лігва.
Гравці добирають по 5 карт на руку зі своїх колод. Вони отримують по 5 жетонів наказів. У своїх замках вони розміщують по 2 карти частоколу.
Перебіг гри
Учасники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з таких кроків:
Отримання прибутку, бонусів і спуск у підземелля
Гравець отримує 5 монет, 2 мани та бонуси від контрольованих ключових локацій. Золота шахта дає 2 монети, бібліотека - 1 ману, майстерня дозволяє відновити 2 одиниці життя будь-якій споруді, а цілющий фонтан - відновити 2 одиниці життя будь-якій істоті. Вівтар проклять дозволяє атакувати магією істоту противника, військовий табір дає +3 до атаки, а розлом забирає 2 одиниці життя в істоти на ньому.
Найманець на клітці підземелля може спуститися туди. Відкривається перша закрита карта в ряду підземелля. Гравець виконує вимоги цієї карти, скидає її та кладе карту найманця на її місце. Найманцю в підземеллі можна віддавати накази. Кожен жетон наказу просуває його на одну карту ближче до лігва. Відкривши карту лігва, найманець отримує зазначені нагороди.
Наймання істот і покупка споруд
Щоб найняти найманця, гравець оплачує вартість карти найманця на руці та викладивет карту на лінію наймів (перша лінія замку). На лінії наймів може лежати максимум 2 карти найманців.
Споруди купуються в ряду споруд - за монети. Карти розміщуються на території замку гравця. Сувої з заклинаннями купуються в ряду заклинань - за ману. Куплену карту заклинання треба використати до кінця ходу.
Роздача наказів
Гравець розкладає 5 жетонів наказів на своїх картах юнітів і споруд.
Активація юнітів
Гравець знімає накази з карт юнітів і активує їх. Істоту треба спочатку пересунути на стільки клітинок по прямій лінії, яке значення її швидкості, а потім застосувати здібності й атакувати цілі перед нею. Споруда не пересувається, але дозволяє використовувати її властивість й атакувати ворожих юнітів. Юніт наносить пошкоджегння карті противника згідно силі його атаки. На карту викладається відповідна кількість жетонів пошкоджень. Якщо число жетонів пошкоджень на карті дорівнює показнику життя істоти або споруди, ця карта скидається.
Скидання й добір карт
Можна скинути одного найманця з руки. Потім добрати карти, щоб на руці було рівно 5 карт.
Кінець гри
Щоб перемогти, треба:
або
Видавець: Kilogames
Мова: Російська
Учасників: 2-4
Час проведення: 30-90 хв
Вік: 12+