Земля здригалася, небо темніло, а у повітрі висів страх. Але воїн спокійно сидів на руїнах замку Карак, роздивлявся навколишній краєвид і гострив свою двосічну сокиру. Жодне чудовисько, хоч би яке моторошне, не могло його налякати. Жодна перешкода, хоч би яка велика, не могла його стримати.
Над таємничими підземеллями замку Карак простягнулось ціле королівство, а в ньому нові жахливі чудовиська та нові запаси золота, до яких ще не дісталися мандрівники Караку. Якщо ви готові до нових подвигів, гостріть свої стріли та молоти і вперед до бою!
Здобувши достатню кількість ресурсів, ви навіть зможете заснувати власне містечко зі Стайнями, Стрільбищами чи Вежею чарівника. А головна мета цієї небезпечної подорожі – перевершити суперників у кількості переможних очок за здобуті в боях камені душ темної армії.
Це повністю самостійна гра, що сюжетно продовжує першу частину, але має власний ігролад, і буде цікавою як фанатам першої частини, так і всім любителям пригод в підземеллях.
Перебіг гри
Гравці по черзі виконують по дві дії або більше, якщо мають особливі покращення. Перед виконанням кожної дії герой може переміститися на 1 сусідню клітинку, якщо не стикається з прірвою.
В ході гри герої досліджуватимуть та розширюватимуть ігрове поле, докладаючи нові плитки зі стосу місцевості. На нових плитках завжди з`являються чудовиська, з якими повинен битися герой.
Можливі дії героя:
Чума та злидні
Якщо під час битви у гравця випадає два символи черепа на кубиках, то він не втрачає дві одиниці здоров`я, а натомість насилає чуму на іншого суперника на свій вибір. Жертва повинна втратити по 1 ресурсу їжі, дерева та каменю, якщо такі має, а також розміщує жетон чуми у своєму місті.
У зараженому чумою місті не можна наймати нові загони. Позбутися жетону чуми можна або у локації Руїни замку Карак, або під час повторної чуми, якщо активний гравець обере іншу жертву.
Кінець гри
Досліджуючи нові території, гравець може натрапити на Пекельну Безодню, яка пробуджує Темного Генерала. Успішна битва з цим чудовиськом завершує партію, а гравець, який його переміг, здобуває архікамінь душ. Та переможцем гри все ж стає саме той мандрівник, у якого сума переможних очок за камені душ найбільша.
Видавець: Lord of Boards
Мова: Українська
Учасників: 2-5
Час проведення: 45+ хв
Вік: 10+