Колодобудівна кооперативна гра про боротьбу з суперлиходієм, що прагне захопити всесвіт. Підступний доктор Хиба створює часові петлі й розриви у квантовому просторі. Ставши агентами часу, учасники намагатимуться зупинити божевільного доктора, поки його жахлива машина не знищила світ.
Агенти часу проти божевільного науковця
Експерименти доктора Хиби призвели до появи загрозливих вихорів у мереживі просторочасу. Якщо його не зупинити, колапс неминучий! Тому за роботу беруться відважні агенти часу.
На початку партії кожен з учасників вибирає свого агента з унікальною колодою артефактів і власним стилем боротьби з капосними геніями. Ви матимете лише три часові цикли, протягом яких вам треба буде заархівувати 4 плитки диверсії та за будь-яку ціну запобігти утворенню вихорів!
Перебіг ри
Учасники ходять по черзі, за годинниковою стрілкою. Хід гравця складається з таких фаз:
Треба взяти клонів із мішечка й додати їх у відповідні епохи на полі. Після цього в указаній епосі треба викласти нову карту артефакту із загальної колоди.
Далі гравець відкриває карту доктора Хиби, направляє кабіну (середній жолоб) Машини на вказану епоху й кидає кубики розривів у Машину. Кубики розривів викочуються по жолобам у різні епохи. Якщо кубиків розривів більше, ніж вільних комірок в епосі, у ній утворюється вихор. Тоді гравці прощаються з плиткою диверсії та скидають доступні карти.
Гравець може виконати такі дії (будь-яку кількість разів і в будь-якому порядку):
Крім цих дій, гравець може застосувати особливу здібність свого агента.
Якщо гравець виконує умови однієї чи двох відкритих місій, він завдає пошкодження відповідній плитці диверсії і розміщує на ній кубики.
Гравець може взяти доступну карту артефакту в поточній епосі, поклавши її на верх своєї колоди.
Якщо плитці диверсії завдано достатньо пошкоджень, гравець вилучає її з поля. Заархівувавши плитку диверсії, усі гравці отримують у нагороду по одній карті й кладуть їх на верх своїх колод.
Гравець перевертає плитку свого агента й скидає карти з руки. Усі гравці беруть карти зі своїх колод, щоб на руці було рівно 3 карти.
Якщо колода доктора Хиби вичерпалася, карти зі скиду затасовують у нову колоду. Для доктора Хиби починається новий цикл.
Перемога та поразка
Гравці перемагають, якщо їм вдається заархівувати 4 плитки диверсії.
Усі програють, якщо:
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 60 хв
Вік: 12+