Самостійне продовження відомого данжен кровлера «Морок Пітьми» з новими пригодами та шикарними мініатюрами. Це доопрацьована й покращена версія гри, яка вийшла в 2022 році. Різні класи героїв тепер мають унікальні механіки, де протягом партії ваші герої будуть перевіряти удачу, оптимізувати мішечок, крутити стрілку на ронделі, тощо.
Кооперативний данжен кровлер з мініатюрами
Через десять років після подій попередньої гри герої-світлоносці заснували могутню організацію – гільдію Світлоносців. Вони поставили собі за мету за будь-яку ціну об`єднати світ, який постраждав від нашестя Темряви. Штаб-квартира гільдії розташовувалась на Перехресті світу, у столиці королівства Крондар.
Деякий час організація функціонувала досить успішно. Усюди панував мир. Але невдовзі почалися масові апокаліптичні сновидіння. Це був знак. Попередження про те, що світи наклалися один на одний і відкрилися портали.
Морок Пітьми повернувся. З усіх щілин полізли грішні янголи та демони, чорти та біси, мертвяки та скелети. У пригодах світлоносці зустрінуться з повелителем інкубів і королевою мертвяків, з божевільним архангелом Михаїлом і самою Смертю. Вони дійдуть до Пекла й намагатимуться успішно повернутися назад. Ми гарантуємо, що ці пригоди запам`ятаються вам надовго.
Перебіг гри
На початку гри учасники вибирають героїв і пригоду. Вони викладають на стіл усі необхідні компоненти.
Партія складається із раундів. Кожен раунд ділиться на 4 фази:
Гравці самі вирішують, у якому порядку вони активуватимуть своїх героїв. Активований герой може виконати 3 будь-які дії:
Активуються всі вороги. Гравці визначають порядок активації.
Герої витрачають зароблені очки досвіду, щоб підвищити свої рівні умінь до максимально можливих.
Маркер просувається треком Пітьми. Коли він досягає певних поділок, у зонах з порталами з`являються зграї або бродячі монстри.
Боси
У деяких пригодах гравцям треба здолати боса, щоб виграти. На початку гри бос розміщується у своєму лігві. До початку битви з героями бос неактивний. Битва з босом проводиться за особливими правилами. Фаза ворогів тепер розігрується після ходу кожного героя.
Перемога та поразка
Щоб перемогти у грі, світлоносці повинні досягти цілей вибраної пригоди. Усі гравці програють, якщо закінчуються жетони відродження або виконується умова поразки вибраної пригоди.
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-6
Час проведення: 120 хв
Вік: 14+