Ктулху: закликати і знищити
За сюжетом божевільні герої-детективи намагаються призвати Стародавнього, щоб відсипати йому по самі не балуйся. Перед початком партії гравці вибирають один набір Стародавнього (в базовій грі представлені Ктулху і Хастур) і один з шести базових епізодів.
У коробці Стародавнього будуть фігурка самого жахливого божества, мініатюри його союзників, жетони, карти поплічників, рівнів і Мітів. У коробочці набору епізоду ви знайдете схему ігрового поля, опис ритуалу і здібностей монстрів. За рахунок різних поєднань Древніх і епізодів забезпечується дуже хороша реіграбельность. Але ж будуть ще і доповнення!
Набори епізодів
На картах епізодів вказуються спеціальні дії сищиків в поточному сценарії, способи переривання ритуалу і події, які трапляються при просуванні Стародавнього по треку призову. У кожному наборі є 15 карт знахідок - предметів, союзників і станів. Виконавши умови на карті знахідки, гравець отримує знахідку і підсовує карту під ліву чи праву сторону свого планшета. Крім того, набори епізодів містять карти Мітів і необхідні для сценарію жетони.
Планшети дослідників
У кожного детектива свій унікальний планшет. На планшеті є треки втоми, здоров`я і розуму. Підвищивши втому, гравець може перекинути один кубик. Отримуючи рани або втрачаючи розум, гравець просуває фішки мацаків відповідними треками - і гине, коли ці фішки добираються до черепів в кінці.
Коли мацак досягає поділки на треку розуму, зазначеного як поріг божевілля, гравець розігрує карту божевілля і підвищує рівень будь-якої навички. У деяких випадках гравець отримує зелений бонусний кубик. Підвищуючи рівні навичок, гравець відкриває нові бонусні здатності або активує постійні ефекти.
Ігровий процес
Хід гравця складається з чотирьох етапів:
Гравець може виконати три дії. Завжди доступні 4 стандартні дії. Ще є дві спеціальні дії, які описані на карті вибраного епізоду.
Гравець розігрує верхню карту Міту, а потім скидає її. На карті Міту можуть бути знаки, що впливають на пробудження Стародавнього. Ефекти карти активують ворогів і додають нових в області з брамою.
Якщо в поточній області немає ворогів, гравець досліджує її, відкриваючи верхню карту з колоди знахідок. В іншому випадку кожен ворог атакує дослідника. За ворога кидаються кубики, зазначені на його карті. Успіх - це рана, мацак - втрата розуму. Можна перекидати кубики ворога, збільшуючи власну втому.
Гравець розігрує жетони вогню на планшеті, кидаючи таку ж кількість кубиків. Кожен успіх завдає одну рану, кожен мацак призводить до втрати однієї одиниці розуму. Кубики можна перекидати, підвищуючи втому.
Якщо в скиданні лежать три карти зі знаками призову Стародавнього, його фігурка (або жетон безвиході) просувається по треку призову на одну поділку. Після цього всі карти Міту замішуються зі скидання назад в колоду.
Древній з`являється на полі, коли його фігурка добирається до червоного поділу треку призову АБО гравцям вдається перервати ритуал. На трек призову, на поділ, який займав Древній, кладеться жетон безвиході. Тепер цей жетон буде просуватися по треку замість Стародавнього. Гравці повинні перемогти Стародавнього до того, як жетон безвиході дійде до кінця треку.
Кінець гри
Гравці програють, якщо хтось із них гине або божеволіє, а Стародавній ще не прокинувся. Якщо Стародавній вже на полі, гравці, що залишилися продовжують партію.
Стародавнього можна атакувати лише після того, як був перерваний ритуал. Інакше гравці не зможуть йому нічого зробити, навіть якщо він знаходиться на полі, в тій самій локації. Щоб перемогти Стародавнього, потрібно послідовно знищити всі карти його рівнів.
Видавець: Igromag
Мова: Українська
Учасників: 1-5
Час проведення: 90-120 хв
Вік: 14+