ЗОЛОТА ДОБА КОЗАЦТВА
Захоплююча історична стратегія, присвячена великим походам запорозьких козаків в XVI-XVIII століттях. Гравцям пропонується стати отаманами, перенестися на Січ і поборотися за гетьманську булаву. В ході гри вони будуть вирушати у військові походи, щоб звільнити і об`єднати українські землі. Гетьманом стане найуспішніший полководець і дипломат, який досягне цілей на отриманій карті гетьмана та картах додаткових завдань - досягнень, міст і поселень.
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ
На початку партії учасники отримують карти гетьманів - Богдана Хмельницького, Івана Мазепи, Петра Сагайдачного, Петра Дорошенка або Северина Наливайка - та по три карти додаткових завдань, з яких вони залишають собі дві. Гетьманом стає найстарший гравець. Або пропонується визначити гетьмана випадковим чином.
Гравці отримують по сім золотих і по чотири карти дій - наказів та/або непокори. Карти наказів розігрує тільки гетьман; всі отамани, що приєдналися до нього, беруть по одній карті дії з колоди і отримують від гетьмана вказану кількість золотих. Карти непокори дозволяють не підкоритися наказу, заплативши гетьману певну кількість золотих.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Чинний гетьман може виконати одну з двох дій - відректися від гетьманської булави або розіграти карту наказу. Гетьман автоматично відрікається від влади, якщо у нього немає карт наказів. На розіграній карті гетьман вибирає актуальний наказ. Отамани по черзі або приєднуються до гетьмана, або розігрують карти непокори. Якщо у гетьмана закінчуються золоті, він повинен відректися від влади. Булаву гетьмана завжди отримує найбагатший отаман.
Походи запорізького війська відмічаються червоними фішками. Розігравши карту «Похід» або «Набіг» гетьман вибирає крайню фішку на полі, від якої продовжиться похід, і перераховує міста і поселення, через які пройде похід. На захоплене місто гетьман замість фішки кладе свою печатку. Чорні фішки викладаються при розіграші карт непокори. Такі фішки блокують шлях.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, коли один з гравців викладає на поле всі свої фішки походів. Раунд дограється до кінця. Після цього гравці відкривають свої карти таємних завдань і отримують переможні очки, якщо їх вдалося виконати. Додатково гравці отримують очки за захоплені міста і поселення. Якщо гравець використовував всі свої фішки походів, він отримує п`ять очок, а якщо ні - втрачає по одному очку за кожну фішку, що залишилася. Переможцем стає гравець з найбільшою кількістю очок.
Видавець: BombatGame
Мова: Українська
Учасників: 3-5
Час проведення: 30-60 хв
Вік: 10+