Це швидка, проте до нестями напружена гра з магнітами. Все, що вам треба тут зробити — це позбутися кожного зі своїх магнітних камінців, викладаючи їх всередину обмеженої мотузочком зони. Взагалі-то, маленьке мотузяне коло — це і є усе ігрове поле. Розташуйте його на рівній поверхні й роздайте кожному однакову кількість магнітів нерівної форми. Не хвилюйтеся про те, що треба читати складні правила — ви вже почали грати, не помітили?
Кожен по черзі викладає по одному своєму камінцю в цю обмежену зону. Хитрість полягає в тому, що спочатку це видається легкою справою, та все зміниться вже за кілька зіграних кіл. Адже кожен магніт, що його ви розміщуєте, може раптово притягти сусідні — і весь кластер доведеться повернути у свій запас. А ну ж бо тепер спробуйте позбутися свого набору камінців раніше, ніж це зроблять інші! Простота є оманливою, а магніти — штука доволі непередбачувана. Що краще: викласти спершу більші, а потім менші, чи навпаки?
Механіка гри
У грі використано легку, але дуже виразну механіку «Перевага в зоні». Сенс її в тому, що гравці намагаються домінувати в певній обмеженій зоні — тут, відповідно, всередині мотузяного контуру. Так власними діями вони можуть впливати на розташування сил. В більшості ігор, зокрема європейської настільної школи, ця механіка проявляється в контролі територій, проте в цій грі вона набуває фізичного, майже тактильного прояву: магніти мають лишитися всередині зони й не стикнутися з іншими — це боротьба за безпечне місце в межах спільної ігрової території.
Видавець: FeelIndigo
Учасників: 1-4
Час проведення: 10-20 хв
Вік: 14+