Королівський подарунок для фанатів
Це колекційне видання великої коробки «Каркасона» у покращеному оформленні, яке розширює кількість гравців до шести.
Велика коробка з купою доповнень
Набір містить базову гру та доповнення:
- «Торговці та будівельники»
- «Таверни та собори»
- «Річка»
- «Абат»
- «Літальні апарати»
- «Пороми»
- «Посланці»
- «Золоті копальні»
- «Чарівник і відьма»
- «Розбійники»
- «Кола на полях»
А тепер більш детальніше про все це.
Доповнення:
- «Торговці та будівельники». Додає в гру нові плитки, на яких зображені вино, пшениця і тканина. Добудувавши місто, гравець отримує товари з плиток. Гравці, що назбирали найбільше товарів одного типу, отримають додаткові очки наприкінці партії. Нова фішка будівельника використовується для подвійного ходу, а фішка свині - подвоює очки за володіння полем.
- «Таверни та собори». Збільшує максимальну кількість гравців до 6 осіб. На нових плитках зображені таверни, що подвоюють нагороду за завершення дороги, і собори, що подвоюють нагороду за завершення міста. Недобудовані об`єкти з тавернами й соборами взагалі не приносять очок наприкінці гри. Фішка великого міпла рахується за дві під час визначення власника міста, дороги або поля.
Мінідоповнення:
- «Річка». Гравці починають формувати поле з річкових плиток.
- «Абат». З`являються фішки абатів. Замість розміщення міпла в свій хід, гравець може забрати фішку абата з монастиря і заробити очки за сам монастир і навколишні плитки.
- «Кола на полях». У грі з`являються плитки з колами на полях. Відкривши таку плитку, активний гравець, після виконання стандартних дій, може або виставити ще одного міпла на плитку, де вже є його міпли, або повернути будь-якого свого міпла в резерв (тип кола на полі визначає, яких міплів це стосується - лицарів у містах, розбійників на дорогах або селян на полях). Потім усі інші гравці теж можуть виконати одну з цих двох дій.
Доповнення, які можна знайти лише у цьому виданні:
- «Літальні апарати». Гравці зможуть переміщувати своїх міплів за допомогою зображених на плитках літальних апаратів - стрілка покаже напрямок, а особливий кубик - дальність.
- «Посланці». На трек переможних очок додаються фішки гінців. Коли гравець отримує очки, він може пересунути або свою звичайну фішку, або фішку гінця. Долаючи кожну п`яту поділку на треку, гравець бере випадкову плитку послання зі стосу. Можна застосувати ефект плитки послання або скинути її й отримати два очки. Наприкінці гри результати обох фішок складаються.
- «Пороми». У грі з`являються плитки з озерами. Виставляючи міпла на дорозі до озера, гравець також розміщує на озері одну з фішок поромів. Пором вважається продовженням дороги.
- «Золоті копальні». У грі з`являються плитки з зображеннями золотих копалень. Коли відкривається така плитка, гравець викладає дві фішки золотих злитків - одну на поточну плитку, а іншу - на сусідню. Після завершення будівництва злитки дістаються тим гравцям, у яких більше міплів на об`єкті. Зібрані злитки принесуть додаткові очки наприкінці гри.
- «Чарівник і відьма». У грі з`являються дві фішки - мага й відьми. Коли гравець відкриває магічну плитку, він пересуває мага або відьму в недобудоване місто або на незавершену дорогу. Після завершення об`єкта маг дає по одному додатковому очку за кожен квадрат, а відьма - забирає половину нагороди.
- «Розбійники». У грі з`являються міпли розбійників. Їхні фішки розміщуються на треку переможних очок. Якщо власник фішки, що стоїть на одній поділці з розбійником, отримує переможні очки, він віддає половину нагороди власнику цього розбійника.