Настільна гра Буремні мандри
Це дуельна карткова гра про лісових мешканців, що завзято допомагають іншим, але конкурують один з одним. Гравці отримують карти зі спільної колоди та розігрують їх під час своїх мандрів, отримуючи спорядження, корисні зв`язки та проєкти для інвестування.
Як грати
На початку партії гравці вибирають весняний чи осінній бік ігрового поля, затасовують одну з тематичних колод разом з основною, а також проводять індивідуальні приготування, під час яких кожному дістанеться свій унікальний аватар — жаба, кролик або ж ворона.
Гравці ходять по черзі. У свій хід гравцю доступні 4 варіанти дій:
- Основна дія: розіграти карту.
- Основна дія: активувати карту.
- Вільна дія: розіграти карту з ефектом «вільна дія».
- Вільна дія: зачарувати будівлю.
У свій хід гравець може виконати 2 основні дії та будь-яку кількість вільних, щоправда, основними діями не можна активувати одну й ту саму картку.
Розіграш карт, крім стартових, потребує сплати певної кількості монет. Початкових 5 монет надовго не вистачить, тож доведеться шукати способи заробити.
Активація карт витрачає припаси з них та дає різноманітні корисні ефекти: переміщуватись ігровим полем та отримувати відповідні винагороди, тягнути нові карти, заробляти монети тощо. Коли гравець дійде до кінця маршруту, він повернеться додому — й зі свіжими силами відправиться у нові мандри.
У колоді існує 3 типи карт:
- манатки;
- будівлі;
- мешканці.
Тип карти впливає на те, як вона використовується під час гри, і як за неї рахуються переможні бали наприкінці гри:
- манатки спрацьовують за виконання певної умови будь-яким гравцем, наближаючись до ефекту реліквії;
- будівлі потребують зачарування та інвестицій;
- мешканців гравець активує за власним бажанням.
Гравці прагнуть позбутися припасів на своїх мешканцях та манатках, адже саме такі карти підкладаються під карту підрахунку переможних балів наприкінці ходу. У стандартному варіанті гри ці карти не можна переглядати, а потрібно запам`ятовувати.
Гра звершується після того, як вичерпується колода. Поруч зі спорожнілим стосом гравці роблять ще по одному ходу, а потім починається фінальний підрахунок балів:
- Будівлі приносять бали за кількістю припасів.
- Бали за манатки — це кількість карт манаток, помножена на кількість зачарованих будівель.
- Карти мешканців діляться на 3 стоси — ворони, жаби та кролики. Кількість карт у найменшому стосі множиться на кількість у найбільшому — це і будуть переможні бали.
Гравець, що здобув найбільше балів, стає переможцем змагання. У разі нічиєї автор гри пропонує розділити перемогу.
Видавець: Igromag
Мова: Українська
Учасників: 2
Час проведення: 40-60 хв
Вік: 10+
- Двобічне ігрове поле
- 6 стартових карт
- 24 карти колоди академії
- 3 початкових карти мешканця
- 51 карта основної колоди
- 24 колоди звісток
- 12 жетонів ігрового поля
- 3 мандрівники
- 2 карти-пам`ятки
- 2 карти підрахунку ПБ
- 48 жетонів монет зі значенням 1
- 12 жетонів монет зі значенням 3
- правила гри