Слава Ордена Чорної Троянди та його магів в минулому, та невичерпна сила головного артефакту готова подарувати всевладність новому володарю, або ж знищити та поглинути все...
Попередній випуск серії «Війни Чорної Троянди» містить багато магів та магічних шкіл, компоненти яких можна поєднувати з «Війни Чорної Троянди - Відродження».
Шість магічних шкіл зійдуться в безкомпромісній битві за трон Верховного Магістра Ордена. Перший маг отримає жетон корони, який надає право останнього голосу в неоднозначних ситуаціях, доки ігрові ефекти не призведуть до зміни власника. Ігрове поле являє собою ложу, яка складається з келії, тронної зали, зала Чорної Троянди та інших кімнат.
Перебіг гри
Гра триває протягом трьох фаз місяця, які змінюють одна одну в момент, коли жетон сили підіймається по треку на необхідне значення. В кожній новій фазі місяця замінюються колоди завдань та подій, а всі маги отримують особисте заклинання.
Фаза Чорної Троянди:
- Зміщуються карти на планшеті подій, і якщо одна з карт опиняється у зоні скиду, то Чорна Троянда отримує очки сили з неї.
- Розкривається та розігрується нова подія з колоди, яка також приносить очки сили Чорній Троянді.
- Розігруються всі карти подій на планшеті, що відносяться до поточної фази.
- Кожен маг може позбутися однієї карти завдання, що лежить перед ним, і якщо у нього більше немає жодних завдань, то отримує нову карту. Всі гравці перевіряють ліміт карт завдань, та скидають зайві.
Фаза навчання:
- Кожен маг отримує дві карти заклинань, а також 4 карти з колод шкіл магії з бібліотеки, з яких залишає собі дві. Додавши 4 нові карти в руку, маг також може знищити одну карту заклинання з руки.
Фаза планування:
- Маги обирають від 2 до 4 карт заклинань, кожна з яких має двосторонній текст, та викладають їх на свої планшети в обраному порядку. Гравець завжди обирає, яким ефектом догори зіграти карту.
Фаза дій:
- Активуються події, що відносяться до фази дій.
- Розігруються по одному жетону дії за хід, починаючи з Першого мага. Це може бути переміщення в кімнати та їх активація, атака, виклик карт заклинань чи фігурок втілень.
Фаза втілень:
- Активуються втілення Чорної троянди, а потім всі фігурки втілень магів в порядку черговості ходів.
Фаза очищення:
- Карти заклинань та жетони стійкості з планшетів магів скидаються до спогадів, а всі втілення, жетони дій та жетони активації кімнат відновлюються.
- Активуються ефекти фази очищення.
- Якщо необхідно, відновлюються кімнати.
- Маги отримують очки за кількість фішок в кімнатах.
- Якщо один із жетонів сили досягнув фішки Чорної троянди, то гра завершується і гравці перевіряють очки на планшеті сили, рахують кількість виконаних завдань та жетонів трофеїв.
Якщо комусь із гравців вдалося набрати більше очок сили, ніж у Чорної троянди, то він дійсно гідний звання Великого Магістра магії!