Збірник знаменитих логічних настільних ігор в одній металевій коробці.
Це шахи, шашки, нарди, доміно та хрестики-нулики.
Класичні абстрактні ігри з усіма необхідними компонентами: ігровими полями, фігурами, шашками й кістками.
Шахи
Гра з півторатисячолітньою історією, що зародилася в Індії та модифікувалася в арабських країнах. Зараз шахи є вельми популярним видом спорту зі своєю федерацією і регулярними міжнародними турнірами. Це дуельна абстрактна гра, у якій опоненти керують симетричними наборами фігур. Гра ведеться на дошці вісім на вісім. Учасники ходять по черзі. Перемога присуджується тому, хто вб`є короля противника (або, кажучи по-науковому, поставить шах і мат).
Усі фігури, крім коня, переміщаються по прямій лінії. Король ходить куди завгодно на відстань однієї клітини. Ферзь-королева ходить на будь-яку відстань по діагоналі, вертикалі або горизонталі. Ладья - на будь-яку відстань по ортогоналі, а слон-офіцер - по діагоналі. Чужа фігура видаляється з поля, якщо вона виявляється на шляху. Кінь ходить буквою Г або L, він здатний перестрибувати через інші фігури. На відміну від старших фігур, пішак ходить на одну клітку вперед, а б`є по діагоналі.
Шашки
Дуельна абстрактна гра, що ведеться на дошці вісім на вісім. Гравці виставляють по дванадцять своїх шашок на темні клітини дошки. Вони ходять по черзі. Шашки пересуваються вперед по діагоналі. Б`ють теж по діагоналі - як вперед, так і назад, якщо наступна клітина за фігурою противника порожня. Шашка перестрибує на цю клітину, а бита фігура видаляється з поля. Бій обов`язковий. За один хід можна усунути кілька шашок противника. Якщо шашка добирається до протилежного боку дошки, вона стає дамкою. Дамка ходить (і б`є) на будь-яку відстань по діагоналі. Перемагає той, кому вдається знищити всі шашки суперника.
Нарди
Гоночна абстрактна гра для двох учасників. Кидаючи кубики, гравці прагнуть скоріше провести свої шашки по колу, завести їх у свій «дім» і вивести за межі дошки. Гравці ходять по черзі. Активний гравець кидає пару кубиків. Значення, які випали, визначають кількість кроків. Дублі подвоюють число кроків. Пересувати можна будь-які шашки. Якщо всі шашки потрапляють у свій будинок, гравець виводить їх за межі дошки. Як і раніше, він кидає кубики та прибирає шашки з тих осередків, які відповідають значенням, які випали.
Доміно
Абстрактна гра для двох-чотирьох учасників, що прийшла чи то з Індії, чи то Китаю. У грі використовуються прямокутні плитки, поділені на дві половини. На половинках плитки зустрічаються значення від 0 до 6. На початку партії гравці отримують певну кількість таких плиток. Вони зберігаються долілиць. Гравці ходять по черзі. Активному гравцеві потрібно продовжити загальний ряд в центрі столу, приєднавши плитку зі значенням, яке співпадає з одним із кінців ланцюжка. Якщо підходящої плитки у гравця немає, він пропускає хід і добирає плитку зі запасу. Виграє той, хто позбудеться від усіх своїх плиток. Або той, у кого виявиться менша сума значень на плитках, що залишились.
Хрестики-нулики
Супершвидка логічна гра для двох гравців. Гра ведеться на полі три на три. Учасники по черзі ставлять на дошку свої «хрестики» та «нулики». Виграє той, хто першим складе горизонтальний, вертикальний або діагональний ряд із трьох своїх фігур.
Видавець: Tactic
Учасників: 2-4
Час проведення: 30-90 хв
Вік: 7+
Розмір ігрового поля: 28 х 28 см
Розмір упаковки: 31 x 31 x 6 см