І НА МАРСІ БУДУТЬ ЯБЛУНІ ЦВІСТИ
Дії гри відбуваються в XXIV столітті, коли ресурси Землі остаточно вичерпалися. Гравці стають представниками корпорацій і відправляються освоювати Марс. Їх мета - перетворення безплідної Червоної планети в квітучий рай шляхом реалізації масштабних проектів, спрямованих на забезпечення придатної для життя атмосфери, температури і водного середовища.
ПРОЦЕС ГРИ
У процесі гри учасники будуть вибирати карти проектів і розігрувати їх, прямо або побічно впливаючи на тераформування планети. За типом карти діляться на активні, автоматичні та події. Всі карти проектів є унікальними. Щоб отримати відібрані в ході драфта карти, потрібно заплатити 3 мегакредита за кожну. Раунди гри називаються поколіннями. Гравці виконують по черзі 1 або 2 дії, поки всі не спасують.
ДІЇ ГРАВЦІВ
Для розігрування карти треба не тільки сплатити зазначену на ній вартість, але й дотримуватися умов:
Розігравши карту, гравець застосовує її ефекти, після чого скидає, якщо це червона карта подій, розміщує зелені технологічні карти в окремому ряду, а сині, активні карти, перед собою - їх дії або ефекти можна буде застосувати в подальшому.
Замість активації карти гравець може виконати дію на раніше викладеній синійї карті, виконати стандартний проект на полі, витратити ресурси тепла на підвищення температури, поміняти 8 рослин на жетон озеленення, заявити про досягнення або заснувати нагороду.
ПЕРЕМОЖНІ ОЧКИ ТА ФІНАЛЬНИЙ ПІДРАХУНОК
Переможні очки даються за підвищення рівня температури, кисню і частки океанів. Гра закінчується, коли всі глобальні параметри досягають максимальних значень і розміщені всі жетони океанів. Перемагає гравець, який має найвищий рейтинг тераформування. Також у кінці гри учасники отримують додаткові очки за досягнення і нагороди.
ГЛИБОКА ЕКОНОМІЧНА СТРАТЕГІЯ
Це одна з найглибших економічних стратегій за всю історію настільних ігор. Учасникам доводиться постійно робити непростий вибір, багато планувати і тісно взаємодіяти між собою, адже всі гравці об`єднані спільною метою.
Отримуючи вигоду для себе, гравець часто спрощує життя всім іншим. Сеттинг гри прекрасно накладається на механіку, забезпечуючи відчуття монолітності. Унікальні карти корпорацій і безліч різноманітних карт проектів привносять новизну в кожну наступну партію і формують іншу стратегію розвитку, а значить, гра навряд чи колись набридне.
Видавець: Kilogames
Мова: Українська
Учасників: 1-5
Час проведення: 90-120 хв
Вік: 12+