Алхімічний бег-білдинг з механікою перевірки удачі
Учасникам гри пропонується стати шарлатанами-знахарями на ярмарку в середньовічному Кведлінбурзі. Протягом дев`яти днів-раундів вони будуть варити цілющі зілля і збувати їх стражденним. Гравець з найбільшою кількістю переможних очок стане головним шарлатаном знахарем Кведлінбурга.
У грі використовуються механіки побудови мішечка і перевірки удачі. Перед початком партії на стіл завжди викладаються помаранчеві і чорні книги рецептів. Далі гравці вибирають набір книг з однаковими номерами на закладках. Зелена, синя і червона книги викладаються відразу, жовта відкладається до другого раунду, а фіолетова - до третього.
Кожен учасник отримує планшет-котел (фішка-крапля ставиться на нульову поділку), розміщує посудину повною стороною і відправляє фішку щура в миску. Зліва від котла кладеться рубін. У мішечок кидаються стартові жетони інгредієнтів. Можна починати!
Як грати?
Партія триває рівно 9 раундів. На початку кожного раунду перший гравець відкриває і зачитує карту передбачення. Ефект карти передбачення поширюється на всіх гравців. З другого раунду можна буде кидати в котел щурячі хвости, щоб перемістити фішку щура і збільшити обсяг зілля. Фішка щура просувається на стільки поділів, на скільки гравець відстає від лідера на треку переможних очок.
У фазі зілляваріння всі учасники одночасно варять зілля. Гравець витягує з мішечка випадковий жетон інгредієнта і розміщує його на спіральному треку котла слідом за краплею, щуром або останнім викладеним жетоном. Цінність жетона визначає відстань від попереднього жетона / фішки: 1 - наступний розподіл, 2 - через одне і т.д.
Властивості синіх, червоних і жовтих жетонів спрацьовують одразу. Вони вказані в відповідних книгах рецептів.
Є ризик, що зілля вибухне. Це відбувається, коли сума значень витягнутих білих жетонів стає більше 7. Гравці з зіллям що вибухнуло вибувають до кінця раунду, не беруть участі в боротьбі за бонусний кубик і позбавляються або грошей, або переможних очок за підсумками раунду. Щоб цього не сталося, потрібно вміти зупинитися раніше. Не бажаючи більше випробовувати удачу, гравець пасує і відкладає мішечок.
Посудина дозволяє повернути останній витягнутий білий жетон в мішечок, якщо той не привів до вибуху. Після цього посудина перевертається порожньою стороною вгору.
Оцінка зілля
Проходить в шість етапів:
Кінець раунду і кінець гри
Щури повертаються в миски. Всі куплені жетони, всі жетони інгредієнтів з котла і відкладені жетони відправляються в мішечок. Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою. Починається новий раунд.
Партія закінчується після дев`ятого раунду. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Видавець: Yellowbox
Мова: Українська
Учасників: 2-4
Час проведення: 45 хв
Вік: 10+