СІМЕЙНИЙ ВАРГЕЙМ
Легка стратегічна гра, квінтесенція механіки контролю територій. Гра відмінно розкривається як в сімейному колі, так і на гіковських ігротеках, причому навіть ті, хто програв отримують свою порцію задоволення.
ВЕЛИКА ВІЙНА В МАЛЕНЬКОМУ СВІТІ
Дії гри відбуваються в дуже маленькому світі, настільки тісному, що фентезійним расам, які мешкають в ньому, просто ніде розвернутися. Через брак територій в цьому світі ніколи не вщухають конфлікти, ситуація на полі змінюється як у калейдоскопі, то тут, то там з`являються дивні народці, що відвойовують клаптики землі у сусідів, ненадовго стають царями гір, лісів, рівнин, а потім занепадають і поступаються молодшим расам своїм місцем під сонцем. І так постійно, вічний кругообіг сансарних коліс в природі.
КОМБІНАЦІЇ РАС І ЗДІБНОСТЕЙ
Правила настільної гри настільки прості, що їх здатні зрозуміти навіть твердолобі тролі або кам`яні горгульї. Залежно від числа гравців вибирається карта потісніше, щоб життя не здавалося медом. Учасники повинні зіграти фіксовану кількість раундів і накопичити якомога більше грошей.
На початку партії гравці вибирають плашки, що складаються з двох половинок - раси і здібності. Всі народи відрізняються чисельністю і особливими вміннями, а жетони здібностей дають додаткові переваги. Якщо гравець бере верхню плашку, він платить нуль монет, але за кожну наступну йому доведеться витратити на одну монету більше. Монети викладаються на всі пропущені плашки. Згодом монети дістануться тому гравцеві, який вибере одну з таких плашок.
Перед кожним наступним раундом гравець може привести свою поточну расу в занепад і придбати нову комбінацію раси і здібності. В такому випадку він перевертає всі жетони згасаючої раси на карті і отримує по одній монеті за кожну контрольовану територію. На цьому його хід закінчується.
ЗАХОПЛЕННЯ ТЕРИТОРІЙ
У свій хід гравець робить захоплення суміжних територій, залишаючи на них по два жетони своєї раси і додаткові жетони за кожен жетон іншого народу або забуте плем`я. Гори, фортеці, табори і печери тролів змушують витратити ще по одному жетону. Якщо у гравця не вистачає жетонів раси, а він дуже хоче загарбати останню-разостанню ділянку під помідори, тоді він користується кубиком підкріплення, щоб посилити свій єдиний жетон, що залишився, на значення від 0 до 3.
В кінці свого ходу гравець може провести стратегічний перерозподіл жетонів своєї раси на завойованих територіях. Потім він отримує по одній монеті за всі області, які він контролює. Здатність може збільшити дохід. Території, контрольовані згасаючою расою гравця (тобто тієї расою, якою він грав раніше), також приносять по одній монеті.
Видавець: Lord of Boards
Мова: Українська
Учасників: 2-5
Час проведення: 40-80 хв
Вік: 8+