Незвичайна кооперативна колодобудівна гра, у якій гравці ніколи не тасують свої колоди.
Це нескладна, але доволі глибока карткова стратегія, яка має цікаве планування карт та програмування дій. Крім того, що не треба перетасовувати скид, коли вичерпується колода, гравцям також пропонується оригінальна механіка порталів. Заклинання застосовують не відразу, а кладуть в один з відкритих або зміцнених порталів. Підготовлену карту заклинання з порталу гравець розігрує лише на початку свого наступного ходу.
Колодобудівні битви з монстрами
Мета гри — перемогти монстра до того, як він захопить місто Ґрейвголд чи позбавить сил гравців-магів. Щораунду гравці й монстр виконують ходи у випадковому порядку. У свій хід гравець може активувати заклинання, купувати на ринку додаткові самоцвіти, артефакти й заклинання, зміцнювати портали й застосовувати свої вміння. Кожен з чотирьох монстрів під час свого ходу виконує властиві лише йому дії, тож для перемоги гравцям доведеться щоразу вигадувати нові стратегії.
На початку партії гравці вибирають магів з особливими вміннями, неповторними характеристиками й конфігураціями порталів, а також з різними початковими картами на руках та в колодах. Вони встановлюють 30 очок життя на лічильнику Ґрейвголду. У колоду порядку ходів вони затасовують власні карти порядку ходів і 2 карти монстра. Далі гравці вибирають монстра, готують його колоду та виконують інші вказівки з його планшета. Насамкінець вони утворюють ринок засобів, вибираючи 3 стоси самоцвітів, 2 стоси артефактів і 4 стоси заклинань. У кожному стосі кілька копій однієї карти.
Перебіг гри
Порядок ходів у грі постійно змінюється. Він визначається колодою порядку ходів. На початку гри й після закінчення ходу кожного гравця або монстра треба взяти карту з колоди порядку ходів, щоб визначити, хто виконає наступний хід. Потім цю карту кладуть на верх скиду карт порядку ходів. Якщо колода порядку ходів вичерпається, треба перетасувати скид й утворити нову колоду.
Хід гравця
Хід гравця складається з таких фаз:
Гравець може активувати будь-яке з підготовлених заклинань у відкритих порталах. Гравець повинен активувати всі підготовлені заклинання в закритих порталах. Активувавши заклинання, він кладе його карту на верх свого скиду. Більшість активованих заклинань завдають пошкоджень посіпакам і монстру.
Гравець може виконати ці дії в будь-якому порядку скільки завгодно разів:
Гравець кладе всі зіграні в цей хід карти самоцвітів й артефактів на верх свого скиду в довільному порядку. Незіграні карти він залишає на руці. Потім він бере карти з верху своєї колоди, поки не матиме 5 карт. Якщо в колоді бракує карт, гравець просто ПЕРЕВЕРТАЄ свій скид, утворюючи нову колоду. В цій грі заборонено перетасовувати свій скид.
Хід монстра
Гравці застосовують ефекти всіх карт посіпак і карт сили у грі згідно з порядком появи цих карт (від старіших до новіших). Вони застосовують всі ефекти «ПОСТІЙНО». З кожної карти сили треба прибрати 1 жетон сили. Якщо з карти вилучено останній жетон сили, треба застосувати її ефект, описаний після слів «СИЛА Х», а потім скинути карту.
Гравці беруть 1 карту з колоди монстра.
Кінець гри
Гра закінчується, коли виконується умова перемоги або поразки.
Гравці перемагають, якщо:
Гравці програють, якщо:
Крім того, у монстра можуть бути особливі умови перемоги, указані на його планшеті.
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 60-90 хв
Вік: 14+