Ізольована полярна станція. Завірюха, що змінюється відносним штилем. Обмежені ресурси й харчі. І серед вас - позаземна Істота без форми, що може приймати вигляд будь-якого живого організму, хоч тварини, а хоч і людини. Настільна гра запрошує вас випробувати свою стійкість у пригоді за мотивами фільму Джона Карпентера «The Thing» 1982-го року: протриматися до прибуття гелікоптера, вибратися із захопленої невідомою почварою станції та примудритися не забрати її з собою до великого світу!
«Істота» є грою із таємним зрадником, ось тільки ніякі інші монстри за волею прадавнього бога на стіни станції дряпатись не будуть, бо ж наявні у грі Істоти не поспішатимуть розкритись, підживлюючись людською плоттю та сподіваючись вибратись до цивілізації.
Особливості гри
Кризова гра на виживання. Годуйте персонажів, стежте за станом усіх локацій станції та збирайте припаси, бо ризик замерзнути на смерть не менш небезпечний від загрозливої Істоти.
Атмосфера постійної підозри. Стежте за діями інших дослідників, аби зрозуміти, хто з них може виявитись потенційною істотою. Однак зважайте, що можливостей для перевірки зараження у грі не так вже й багато: тест можливий тільки за знаходження зразка крові або вогнемета.
Динамічний розвиток подій. Окрім дій гравців та прибульця на кожен раунд у грі також впливатимуть зовнішні чинники: зміна погоди, переміщення потенційно заражених собак, вихід ресурсів тощо. Разом із параноїдальною атмосферою в пошуках прихованого зрадника це створює відчуття безнадійного жаху.
Умови перемоги
Гра триває декілька раундів, аж поки гравці не виконають умови перемоги.
Істота може перемогти, якщо:
З`їдено останню людину.
Двоє або більше людей замерзли на базі.
Істота у будь-який спосіб самотужки або нерозкритою серед людей тікає зі станції.
Люди перемагають, якщо:
Усі вони змогли втекти зі станції без Істот.
Якщо люди будуть довго вагатись, кого брати з собою на борту гелікоптера, рятівники не залишатимуться на базі довіку: гвинтокрил буде доступним доки має пальне, і потому може залишити базу навіть без пасажирів.
Тож не затягуйте із вибором, й завчасно позбудьтесь Істот!
Перебіг гри
Кожен раунд гри складається із кількох послідовних фаз.
Визначення погоди. Лідер поточного раунду кидає кістку погоди та відзначає результат на планшеті погодних умов.
Обслуговування станції та наближення гвинтокрила. Лідер прибирає фішки пального із локацій згідно з вказівками у таблиці погодних умов, і, якщо виконано вимоги наближення, гелікоптер рухається у напрямку станції.
Дії прибульця. Ця фаза натає тільки якщо Істоту було розкрито.
Добір карт дій та дії гравців. Персонажі переміщуються між локаціями станції, налагоджують системи та полюють за прибульцями.
Відпочинок, обмін та підозри. Персонажі збираються у зоні відпочинку для обміну предметами й зброєю, та можуть висунути свої підозри щодо зараження одного з них.
Тест. Виконати тест можна лише за наявності необхідного спорядження. Перевірте оного з героїв на зараження Істотою.
Витрати їжі. Лідер скидає необхідну кількість фішок їжі або розподіляє її між героями й у такий спосіб вибирає, хто отримає меншу пайку.
Переміщення собак та зміна лідера. Собаки переміщуються до інших локацій згідно з розкритими картами, а лідером стає наступний у черзі гравець. Після цього настає новий раунд.