Українська гра про карпатських вівчарів
Ця настільна гра заснована на історіях українського мальопису від Людмили Самусь, що й створила стильні тематичні ілюстрації для карт, плиток та фігурок. Протягом гри ви будете досліджувати луки, гори, ліси й водойми українських Карпат, збираючи отару овець, що розбрелася краєм. На плитках вам зустрічатимуться духи, з якими завжди можна домовитися щодо обміну корисностями, а на картах ви зустрінете опис фольклорних звичаїв, гуцульських мітів та ужиткових традицій.
Гра чудово поєднує у собі механіки розміщення плиток, планування маршрутів, виконання завдань зі складання патернів та використання різноманітних ефектів карт. Цікавим також є використання овечок (переможних очок) як ресурсу, який ви можете витратити. Ну й оформлення від Людмили Самусь вийшло неабияк атмосферним, і має сподобатися усій родині - від менших до старших!
Мета гри
Гра триває три сезони, що обмежені стосами плиток місцевості із різними зворотами. Мета учасників - назбирати до завершення партії між карпатських схилів якомога більшу отару овець.
Отримати овечок можна у декілька способів:
Той вівчар, що наприкінці гри матиме найбільшу отару, й здобуває перемогу.
Перебіг гри
На початку гри ви маєте поле з 9 початкових плиток, в середині якого з`явиться один-однісінький дух, Арідник. Кожен гравець матиме на руці дві випадкові плитки та по дві випадкові карти задумів, а фігурку свою виставить на одній із плиток лісу на полі. Усі гравці ходять по черзі.
У свій хід ви маєте:
На різних компонентах гри вам траплятимуться символи ефектів, які ви здобуваєте за різних умов. Чорні символи надають вам бонус після розігрування карти або розміщення плитки, а білі бонуси - після того, як ви розмістити на відповідній плитці свою фігурку.
Ви можете зустріти такі символи:
Видавець: Boardova
Мова: Українська
Учасників: 1-4
Час проведення: 60+ хв
Вік: 10+