Настільна гра Інкантібус
Інканто!
Глибокої ночі, коли лише вітер гуде в шпилях закинутої вежі, ваші мітли тихо торкаються її вершини. Темрява обіймає кам’яні стіни, що досі пам’ятають голоси давніх магів. У підземеллі, під багатьма поверхами, дрімає щось темне. І лише той, хто зуміє зібрати потужні артефакти, зможе здолати зло та вписати своє ім’я в літопис Магічного Ордену.
Це неймовірна фентезі-гра про дослідження стародавньої вежі. Ви будете колекціонувати магічні предмети у свою чарівну валізу, щоб якнайкраще підготуватися до фінального зіткнення з могутніми чаклунами, що чатують у склепі.
Гра захоплює з першого погляду: коробка у вигляді фоліанта, компоненти з дивовижним оформленням — і, нарешті, ви дочекалися своїх справжніх дерев’яних чарівних паличок!
Перебіг гри
Протягом гри ви будете розкривати кімнати, доки не спуститеся до склепу. Обшукуючи кожну кімнату, проводьте фази чаклування, щоб здобувати жетони й очки магії.
Фаза чаклування:
- Огляньте всі жетони в кімнаті й підніміть чарівну паличку, коли будете готові. Коли гравець із найсильнішою паличкою вигукує закляття «Інканто!», усі одночасно вказують на вибраний жетон.
- Якщо на один жетон вказали кілька чарівників, його отримує власник найсильнішої палички, після чого він обмінюється паличками з найслабшим гравцем.
- Якщо в поточній кімнаті залишився один жетон, скиньте його в рів. Вилучіть поточну кімнату та спускайтеся до наступної. Розкрийте відповідну кількість її видимих і невидимих жетонів.
Типи жетонів
У кімнатах ви можете здобути такі предмети:
- Золото — приносить очки магії.
- Інгредієнти — використовують для приготування зілля.
- Зброя — захистить вас від монстрів.
- Монстри — захищайтесь! Щоб піймати монстра, у вашій валізі має бути зброя відповідного кольору, інакше — він тікає.
- Заклинання — застосуйте одну з трьох викладених карт заклинання.
- Зілля — скиньте відповідні жетони інгредієнтів у рів, щоб приготувати зілля.
Склеп
У самому низу вежі на вас чекають лихі чаклуни. Кожен із цих могутніх противників має вразливе місце: для перемоги скиньте відповідні жетони, щоб здолати лиходія.
Кінець гри
Після фінального протистояння зі злими чаклунами гравці підраховують очки магії на здобутих жетонах. Чарівника з найбільшою кількістю очок магії вважають найвеличнішим!
Видавець: Geekach
Мова: Українська
Учасників: 2-4
Час проведення: 30 хв
Вік: 8+
- коробка-книга з вежею чаклуна
- 4 чарівні палички з силою від 1 до 4
- 4 планшети чарівних валіз
- 8 плиток кімнат
- 100 жетонів
- 12 карт заклинань
- муркотун